امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار تبریز:

ماهیت برنامه‌های دهه فجر باید محتواهای منسجمی داشته باشند

آذربایجان شرقی – ابتکارآنلاین: فرماندار تبریز، با اشاره به اهمیت تربیت دانش‌آموزان در تراز گام دوم انقلاب، بازخوانی و نشر اندیشه‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری را یکی از نیازمندی‌های جامعه دانست.
کد خبر: 6552
زمان انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰ بعد از ظهر -
87 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایسنا – علی جعفری آذر، سه شنبه، چهارم بهمن ماه، در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان تبریز گفت: ماهیت برنامه‌های دهه فجر باید محتواهای منسجمی داشته باشند چرا که مقام معظم رهبری نیز بر این مورد تاکید دارند.

وی بیان کرد: در ذهن مردم یک گرهی وجود دارد که فکر می‌کنند همه جای جهان خیلی آباد، زیبا و دارای قانون و نظام بوده و تمام بدبختی ها در ایران است و لذا این یک یأس و ناامیدی برای ما است که یکی از ماموریت هایمان امید بخشی است. در ذهن مردم چیزی در مورد اینکه در آمریکا نیز می‌توان کارتن خوابی را پیدا کرد، نیست و یا مردم در مورد آمار فروپاشی خانواده‌ها در سوئد یا همچنین در مورد آمار و ارقام بچه هایی با پدرهای نامشخص، چیزی نمی‌دانند. از این رو شفاف سازی برای دانش آموزان بسیار از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی با بیان این که خانواده، محور اساسی همه نظامات در دنیا است، گفت: ما باید با جلوگیری از هرگونه تهدید و آسیب از نظام ارزشمند خانواده محافظت کنیم. ما باید در مورد اینکه چقدر بعد از انقلاب مدرسه یا دانشگاه اضافه شده است بیشتر صحبت بکنیم.

جعفری آذر، با اشاره به برنامه های دهه فجر امسال نیز، بیان کرد: امسال در دهه فجر بهتر است تا از فضا و حس و حال دهه شصت مانند پخش شیرینی و شکلات و نصب روزنامه دیواری های مربوطه و… استفاده کنیم.

فرماندار تبریز، در پایان با اشاره به جلسات برگزار شده در آموزش و پرورش در ۱۰ ماه گذشته نیز گفت: جلساتی متعددی در ۱۰ ماه گذشته در راستای ماموریت دستگاه تعلیم و تربیت برای گام دوم انقلاب برگزار شده و در این جلسات بر لزوم محتوا سازی و قالب بندی ساختارها و آشنا کردن دانش آموزان با سبک زندگی و ایدئولوژیک تاکید شده است و لذا امیدواریم تا وظیفه اصلی دستگاه تعلیم و تربیت را به نحو احسن انجام داده و دانش آموزانی در تراز گام دوم انقلاب، تحویل جامعه دهیم.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *