امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پاکدشت

پاکدشت – ابتکارآنلاین: یکصد و چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پاکدشت با حضور فرماندار به منظور بررسی راهکارهای تقویت بنیان خانواده و کاهش آسیبهای اجتماعی در محل شهرداری پاکدشت برگزار شد.
کد خبر: 6566
زمان انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰ بعد از ظهر -
57 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – یکصد و چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی به میزبانی شهرداری پاکدشت و با دستور جلسه بررسی ضرورت تقویت بنیان خانواده و ارائه گزارش نرخ ازدواج و طلاق ،خودکشی ، اعتیاد و آسیب های اجتماعی پیرامون خانواده و همچنین بررسی برنامه های هفته فرهنگی شهرستان و دیگر موضوعات با حضور محسن اردستانی فرماندار پاکدشت، حجت الاسلام لزومی امام جمعه شهرستان و  اعضای شورا برگزار شد.

فرماندار و نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پاکدشت در این جلسه پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری مد ظله العالی  در خصوص اهمیت تشکیل خانواده و فرزند آوری و آسیبهای مرتبط با بنیان خانواده و سبک زندگی خواستار مساعدت تمامی دستگاه ههای مرتبط با این مقوله خصوصا دستگاههای فرهنگی و آموزشی شدند.

در ادامه پس از بحث و بررسی اعضای شورا مقرر گردید به مدیریت معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری، کار گروهی متشکل از ورزش و جوانان-فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیروی انتظامی و دستگاه قضا این امر را پیگیری نماید.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *