امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

دستگیری سارقان میلیاردی در ری

ری – ابتکارآنلاین: فرمانده انتظامی شهرستان ری از شناسایی و دستگیری ۲ سارق که از یک کارگاه سرقت میلیاردی کرده بودند، خبر داد.
کد خبر: 6610
زمان انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۵ بعد از ظهر -
44 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سرهنگ دوستعلی جلیلیان روز پنجشنبه در این باره گفت: ۲ سارق سابقه دار که اقدام به سرقت اموال کارگاهی به ارزش ۲۰میلیارد ریال در محدوده خاورشهر کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: این دستگیری با اقدامات فنی و تخصصی توسط پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان ری انجام شد.

جلیلیان خاطرنشان کرد: متهمان به بزه ارتکابی اعتراف کردند و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

دستگیری ۲ سارق در امین آباد

فرمانده انتظامی شهرستان ری همچنین از دستگیری ۲سارق خودرو و موتور سیکلت با تشکیل ۲ فقره پرونده سرقت در محدوده امین آباد خبر داد.

سرهنگ جلیلیان گفت: در پی وقوع سرقت خودرو نیسان در محدوده امین آباد موضوع سریعاً در دستور کار عوامل کلانتری ۱۷۳ این فرماندهی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: عوامل تجسس کلانتری امین آباد با تلاش بی وقفه موفق به کشف سرنخ های متعددی شده که با جمع بندی یافته های پلیسی محل حضور و هویت سارقان به دست می آید.

این مسئول اضافه کرد: با شناسایی متهمان تیم عملیات کلانتری ضمن هماهنگی با مقام قضایی به مخفیگاه متهمان اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه هر دو سارق را که در حال باز کردن قطعات خودرو مسروقه بودن را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه نیز کشف گردید که به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ جلیلیان خاطر نشان کرد: متهمان در بازجویی های پلیسی به ۲ فقره سرقت خودرو اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده و پایان تحقیقات جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

کشف یک قبضه سلاح شکاری در حسن آباد

سرهنگ جلیلیان از سوی دیگر از کشف یک قبضه سلاح شکاری با ۵۴ تیر جنگی در محدوده حسن آباد فشافویه توسط تیم عملیات پلیس اطلاعات این فرماندهی خبر داد و گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر که پس از تکمیل پرونده و پایان تحقیقات تحویل مراجع قضائی شد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *