امروز سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

مجموعه ورزشی کشور دوست شمیرانات در اختیار بخش خصوصی قرار می گیرد

شمیرانات – ابتکارآنلاین: سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شمیرانات اعلام کرد: مجموعه ورزشی کشور دوست که در اثر آتش سوزی تعطیل شده بود، در اختیار بخش خصوصی برای احیا قرار می گیرد.
کد خبر: 6595
زمان انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱ بعد از ظهر -
85 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حسین رحیمی پور اظهار داشت: این مجموعه ورزشی طی سالیان گذشته در اثر حریق سوخت و تعطیل شد و از سوی دیگر امکان بازسازی و تعمیر آن میسر نبود، اکنون در قالب ماده ۲۷ مقرر شد تا در اختیار بخش خصوصی قرار گیرد.

وی ادامه داد: در راستای اهداف اداره کل ورزش و جوانان تهران و تاکید مدیرکل، در خصوص استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های بخش خصوصی امکان سرمایه گذاری در قالب ماده ۲۷ ایجاد شده است.

به گفته رحیمی پور، همچنین جهت افزایش سرانه ورزشی مناطق شمیرانات در لواسانات و رودبار قصران در قالب ماده ۲۷ بررسی هایی در دست انجام است که علاقمندان به سرمایه گذاری در بخش ورزش بتوانند در این حوزه مشارکت داشته باشند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شمیرانات خاطرنشان کرد: سعی ما بر این است که روند در اختیار گذاشتن این گونه اماکن را تسریع و بخش خصوصی را تشویق و ترغیب به سرمایه گذاری کنیم.

شهرستان شمیرانات متشکل از شهر شمیران و دو بخش لواسانات و رودبار قصران با جمعیتی افزون بر ۶۰۰ هزار نفر دارای ۴۳ هیات ورزشی است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *