امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
امام جمعه گلستان:

انقلاب اسلامی ایران به یک قدرت و قطب منطقه‌ای تبدیل شده است

بهارستان – ابتکارآنلاین: امام جمعه شهر گلستان گفت: انقلاب اسلامی به مردم عزت، عظمت، اعتبار، حیات معنوی بخشید؛ مردمی که قبل از انقلاب توسط دشمنان به شدت تحقیر و حقوقشان ضایع می شد.
کد خبر: 6643
زمان انتشار: ۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰ بعد از ظهر -
77 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حجت الاسلام محمود نورپور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر گلستان افزود: انقلاب مقدس اسلامی که ۴۳ سال از عمر مبارک آن سپری می شود آثار و برکات بسیار زیادی داشته و دارد؛ انقلاب اسلامی، اسلام ناب محمدی (ص) و مکتب سرخ تشیع را برای اولین بار در جهان احیا وآن رابه جهانیان معرفی کرد.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی مردم را از قید و بند اسارت طاغوت، استکبار و استعمار آزاد کرد و به مستضعفان عالم دل وجرات بخشید و کمر مستکبران را درهم شکست.

خطیب جمعه گلستان به ضرورت بازگویی دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان و نوجوان اشاره و تاکید کرد: باید نسل نوجوان و جوان ندیده های قبل از انقلاب را بدانند با توجه به تاکید مکرر مقام معظم رهبری و نیز از آن جا که دهه فجر بهار جهاد تبیین است و بهترین فرصت برای بیان خدمات و دستاوردهای نظام بزرگ انقلاب اسلامی به نسل جوان و نوجوان است.

وی یادآور شد: باید جوانان ما بدانند کشوری که روزی شاه او اسیر سفیر کشورهای بیگانه بود امروز قدرت های بزرگ را به چالش می کشد و به برکت خون پاک شهیدان و رهبری امامین، انقلاب اسلامی ایران به یک قدرت و قطب منطقه‌ای تبدیل شده است.

نورپور ادامه داد: باید گفته شود که امروز دنیا به مردم غیور ولایتمدار ما با دید عظمت، احترام و عزت نگاه می کند و علی رغم مشکلات سنگین تحمیلی توسط دشمنان نظام مظلوم و مقتدر در عرصه های مختلف به خوبی درخشیده است.

خطیب نماز جمعه بخش گلستان ضمن محکوم کردن توهین بعضی ازکشورهای غربی به ساحت قدسی قرآن مجید تصریح کرد: اهانت چند کشور اروپایی به قرآن مجید دل همه مسلمانان را به درد آورد این اهانت جنون‌آمیز به ساحت مقدس قرآن کریم با شعار آزادی بیان، نشان می‌دهد هدف استکبار و دشمنان اسلام و قرآن است.

وی اضافه کرد: قرآن کتابی است عزیز، مقتدر و کلام حق، بدانید آینده از آن قرآن و اسلام است کشورهای اسلامی و مسلمانان و آزادیخواهان جهان باید با این سیاست شیطانی و پلید توهین به مقدسات مقابله کنند.

امام جمعه گلستان ضمن تاکید بر سنت حسنه اعتکاف یادآور شد: سنت اعتکاف تمرین عملی بندگی ودارای اجرو تاثیر فراوان است در اهمیت أعتکاف همین بس که در قرآن کریم اعتکاف معادل طواف خانه خداو قسیم وعِدل رکوع و سجود شمرده شده است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *