امروز سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

اهتزاز پرچم ایران در غرب آمریکای لاتین

مازندران – ابتکارآنلاین: جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ناوگروه نیروی دریایی ارتش در غرب آمریکای لاتین پرچم ایران را به اهتزاز در آورده است.
کد خبر: 6640
زمان انتشار: ۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰ بعد از ظهر -
63 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – امیر دریادار حمزه علی کاویانی جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش در مراسم چهلمین روز شهادت شهید امنیت محمد پور مختاری در چالوس گفت: قدرت ایران اسلامی با همه فشارهایی که در چهل و چهار سال گذشته علیه کشورمان اعمال شده است روز به روز در حال افزایش است.

او با بیان اینکه بیشتر تجهیزات دفاعی مورد نیاز کشور اکنون در داخل تولید می شود، افزود: ناوگروه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در غرب آمریکای لاتین پرچم ایران اسلامی را به اهتزاز در آورده است و در شمال اقیانوس هند نیز ناوگروه ها ارتش حضور قدرتمندانه دارند.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش، این قدرت و عزت را به برکت خون شهدا و رزمندگان دانست و ادامه داد: هدف دشمنان در بیش چهار دهه اخیر سرنگونی ایران اسلامی بود و می گفتند انقلاب اسلامی چهل سالگی خود را نخواهد دید اما به هدف خود نرسیدند و نظام اسلامی هر روز قدرتمندتر از پیش شده است.

امیر دریادار کاویانی گفت: هر توطئه ای که در ایران از ۳۰۰ سال گذشته تاکنون  اتفاق افتاده است ردپای انگلیس و آمریکا در آن دیده می شود چونکه آنها خطر اسلام  و تفکر استکبار ستیزی را علیه خود احساس کرده اند.

او به حضور نیروهای نظامی آمریکا با هدف حقوق بشری اما برای تغیر سرنوشت مردم در کشورهای ویتنام ، افغانستان ، سوریه و عراق اشاره کرد و افزود: این حضور برای کشورها جز ویرانی و آوارگی نتیجه دیگری نداشته است.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه دشمنان در زمینه سخت افزاری مقابل ایران ناکام شده اند، گفت: ایران اکنون در مسیر قدرت یابی است و باید با تفکر اسلامی که شهدا الگوی آن هستند در برابر تفکر استکبار غرب مقابله کرد.

(منبع: باشگاه خبرنگاران جوان)

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *