امروز سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
امام جمعه نهاوند :

ضرورت اجرای جهاد تبیین با زبان روز مردم

نهاوند – ابتکارآنلاین: امام جمعه نهاوند گفت: جهاد تبیین با زبان روز مردم اجرا شود زیرا در بیانات مقام معظم رهبری به این مهم تاکید شده است.
کد خبر: 6659
زمان انتشار: ۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۰ بعد از ظهر -
91 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایسنا –  حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی روز جمعه ۷ بهمن در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند، اظهار کرد: مردم با دست خالی، انقلاب را با پیروی از امام خمینی(ره) به پیروزی رساندند و در این راه هزینه دادند و در مقابل فتنه‌ها ایستادند و در دفاع مقدس هم همه چیز خودشان را دادند و همیشه پای کار بودند.

وی افزود: خداوند در حوادث گوناگون کشور پشتیبان مردم مومن ایران اسلامی بوده است و مردم نیز حقا خوب در این سال‌ها در همه عرصه‌ها حضور داشتند.

مغیثی با اشاره به ضرورت جهاد تبیین با زبان روز مردم که در بیانات رهبر انقلاب تاکید شده است و این بیان قرآن است، تصریح کرد: باید واقعیت‌ها را بگوییم و وظیفه خود را انجام دهیم و در مقابل این همه دروغ و شبهه افکنی رسانه‌های ضد انقلاب باید واقعیت‌ها را تبیین و روشنگری کنیم.

امام جمعه نهاوند ادامه داد: در جنگ ترکیبی تمام عیار هستیم از نظر عقیدتی، اخلاقی، سیاست، رسانه‌ها و در همه عرصه‌ها دشمن با تمام توان به میدان آمده است.

وی با اشاره به اقدامات اخیر اروپایی در اهانت به قرآن گفت: توهین به قرآن و مقدسات به بهانه آزادی بیان دروغ است چون مگر کسی در اروپا می‌تواند از اسلام دفاع کند یا بر ضد صهیونیست‌ها کاری کند.

مغیثی بیان کرد: اروپایی‌ها در جایی که به اسلام توهین می‌شود بهانه آزادی بیان را عنوان می‌کنند ولی اگر کسی خلاف نظر آن‌ها حرفی بزند، سریع برخورد می‌شود.

وی با اشاره به فرارسیدن دهه فجر، گفت: در این دهه باید جشن‌های پیروزی انقلاب در مساجد و به صورت مردمی برگزار شود و مسئولان در مساجد حضور یابند و گزارش کارهای انجام شده را بدهند و از نزدیک با کمبودهای آن محل آشنا و برای حل این مشکلات پیگیری لازم را انجام دهند.

امام جمعه نهاوند در پایان یادآور شد: لزوم حفظ وحدت و خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به مردم در این دهه و سرانجام حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن مورد تاکید سخنرانان در این مراسم‌ها باشد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *