امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

رسانه در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی نقش مهمی دارد

زنجان – ابتکارآنلاین: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: اطلاع‌رسانی به موقع برای مشارکت مردم، تقویت حضور و نقش‌آفرینی خودجوش مردم در مراسم دهه فجر از اقداماتی است که انتظار می‌رود رسانه‌ها انجام دهند.
کد خبر: 6688
زمان انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۰ بعد از ظهر -
88 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایسنا – امراله حسنی عصر امروز (۸ بهمن‌ماه) در نشست خبری با خبرنگاران، با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران یک پدیده منحصر به فرد است، اظهار کرد: انقلاب‌های متعددی در دنیا اتفاق افتاده است اما کمترین‌ انقلابی است که در سالگرد آن همچنان شور و شوق وجود داشته باشد؛ برای گرامی‌داشت سالروز انقلاب اسلامی هر سال بیش از پیش شاهد حضور پر شور مردم هستیم.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی مقدمه‌ای برای تمدن بزرگ اسلامی بود، تصریح کرد: سال ۱۳۵۷ زمانی که انقلاب اسلامی به وقوع پیوست، پس از چند تثبیت انقلاب شد و به سمت دولت اسلامی پیش رفتیم و در این مسیر، هدف والا، رسیدن به تمدن اسلامی است.

حسنی با بیان اینکه یکی از مجموعه‌هایی که می‌توانند در تبیین این دستاوردها نقش داشته باشند، رسانه‌ها هستند، یادآور شد: اطلاع‌رسانی به‌موقع برای مشارکت مردم و تقویت حضور مردم در مراسم دهه فجر و فراهم‌سازی زمینه نقش‌آفرینی خودجوش مردم برای برنامه‌های دهه فجر از اقداماتی است که انتظار می‌رود رسانه‌ها انجام دهند.

وی افزود: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، انعکاس هوشمندانه دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه افزایش آگاهی عمومی، هماهنگی و فعال کردن بخشی از رسانه‌های مکتوب و غیرمکتوب هم کمک کاری برای انعکاس اخبار خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: مهمترین برنامه ارشاد برگزاری جشنواره فیلم فجر است که از ۲۴ فیلم، همچون سال گذشته تعدادی از فیلم‌ها را در زنجان اکران خواهیم کرد.

حسنی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دیگر نیز پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی است که در گالری فرهنگسرای امام برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه جشنواره گروه‌نوازی فجر نیز از ۲۹ بهمن تا سوم اسفندماه در استان زنجان برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: جشنواره آیین سنتی ترک‌زبانان کشور نیز به خاطر سرما در دهه اول اردیبهشت سال آینده برگزار خواهد شد. همچنین یک برنامه نیز به مناسبت بزرگداشت شاعر نامدار ایرانی نظامی گنجوی در کل کشور و به تبع آن استان زنجان برگزار می‌شود.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *