امروز جمعه ۲۴ فروردین ۱۴۰۳
مدیر آبفای ملارد:

انشعابات غیرمجاز نفس دستگاه‌های خدمات‌رسان را گرفته است

ملارد – ابتکارآنلاین: مدیر آب و فاضلاب (آبفا) شهرستان ملارد گفت: انشعابات غیر مجاز یک پدیده است که نفس تمام ادارات و دستگاه‌های خدمات رسانی را می‌گیرد و گستردگی زیادی پیدا کرده است.
کد خبر: 6700
زمان انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸ بعد از ظهر -
44 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – مهدی زماندار گفت: فرماندار شهرستان ملارد اراده جدی در برخورد با انشعابات و ساخت و ساز های غیر مجاز را دارد و در این راستا یکهزار فقره انشعاب غیرمجاز در شهرستان ملارد شناسایی شده است.

وی اظهار داشت: همکاران ما تعداد۳۰۰ فقره آن را قطع و اقدامات قضایی و جریمه آن صورت گرفته است.

مدیر آبفای شهرستان ملارد بابیان اینکه ۴۰ هزار مشترک در شهر و هشت هزار در روستا داریم، خاطرنشان کرد: اجرای شبکه های فاضلاب با وجود هزینه های بالا و شرایط سخت ومسائل اقتصادی و تحریم ها دولت سیزدهم اقدامات خوبی را امسال مد نظر دارد که درحال برنامه ریزی برای اجرایی کردن آن است.

زماندار افزود: تصفیه خانه شهرستان ملارد با ظرفیت ۳۵هزار متر مکعب یکی از بروز ترین تصفیه خانه های دنیا است که با فرآیند درحال کار ۱۰۰ کیلومتر شبکه جمع آوری ۱۲ هزار فقره انشعاب فاضلاب را توانسته ایم به بهره برداری برسانیم.

وی اعلام کرد: درحال حاضر این تصفیه خانه با میانگین ظرفیت ۱۵ تا ۱۷ متر مکعب در شبانه روز شهروندان ملاری خدمات رسانی می کند.

مدیر آبفای شهرستان ملارد گفت: فرسودگی شبکه روستاها امسال بایک تفاهم نامه بین شرکت آب و فاضلاب استان باقرارگاه امام حسن مجتبی (ع) منعقد شده تا از ظرفیت اعتبارات محرومیت زدایی درغرب استان تهران استفاده کند.

این مسئول اضافه کرد: شهرستان ملارد به دلیل نداشتن تغذیه آب از حوزه های بالادستی به خصوص حوزه کرج ، سد امیر کبیر و موضوع قطع آب FC۵ که تغذیه کننده منابع آبی شهرستان ملارد بوده است با افت شدیدی در سفره های آب زیرزمینی مواجه شده است.

شهرستان ملارد در غربی‌ترین خطه استان تهران واقع‌شده که ۲ بخش ملارد مرکزی و صفادشت، پهنه وسیعی از اراضی محدوده غربی استان تهران را به خود اختصاص داده است؛ محدوده مرکزی در دشت تهران –شهریار و محدوده اخترآباد در دشت قطعه ۴ واقع شده که هر دو این دشت‌ها جزو هشت دشت ممنوعه استان تهران است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *