امروز سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

دستگاه سونوگرافی بیمارستان گلستان اهواز چگونه سرقت شد؟

خوزستان – ابتکارآنلاین: رئیس بیمارستان گلستان اهواز در مورد سرقت یک دستگاه سونوگرافی و یک دستگاه پی سی شوک از این بیمارستان توضیحاتی ارائه داد.
کد خبر: 6726
زمان انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۶ بعد از ظهر -
61 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایسنا – دکتر داوود شلیل احمدی در خصوص خبر سرقت یک دستگاه سونوگرافی از بیمارستان گلستان اهواز اظهار کرد: روز جمعه (۷ بهمن‌ماه) متوجه شدیم که یک دستگاه سونوگرافی پرتابل و یک دستگاه پی سی شوک از بیمارستان گلستان اهواز سرقت شده است.

وی در خصوص چگونگی سرقت از بیمارستان افزود: سارقان با شکستن در و ورود به بخش رادیولوژی، نسبت به سرقت اقدام کرده بودند. این دستگاه سونوگرافی به اندازه یک دستگاه لپ تاپ است و سرقت آن کار زیاد سختی نیست.

شلیل احمدی با اشاره به انتشار شایعه‌هایی در فضای مجازی مبنی بر ارزش پنج میلیارد تومانی دستگاه‌های سرقت شده، گفت: ارزش ریالی دستگاه سونوگرافی پرتابل حدود یک میلیارد تومان و یک دستگاه پی سی شوک حدود ۴۰۰ میلیون تومان است.

رئیس بیمارستان گلستان اهواز با اشاره به وجود دوربین در محل استقرار این دستگاه‌ها افزود: بلافاصله پس از اطلاع از این اتفاق، با پلیس۱۱۰ تماس گرفته شد و پلیس آگاهی وارد عمل شد تا سریعا سارق یا سارقان شناسایی شوند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *