امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

واگذاری ۲۲ خدمت شرکت گاز استان تهران به دفاتر پیشخوان دولت

ری – ابتکارآنلاین: مدیرعامل شرکت گاز استان تهران گفت: ‌۲۲ خدمت شرکت گاز این استان به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شده و مشترکان می‌توانند با مراجعه به این دفاتر خدمات را دریافت کنند.
کد خبر: 6703
زمان انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵ بعد از ظهر -
53 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سید محمد هدایی پور به لزوم تکریم ارباب رجوع اشاره کرد و افزود: واگذاری خدمات شرکت گاز استان تهران به دفاتر پیشخوان به منظور افزایش رضایتمندی مشترکان و دسترسی آسان به خدمات این شرکت انجام شده است.

وی اظهار داشت: یکی از مشکلات مشترکان گاز طبیعی امکان دریافت خدمات از ادارات تابعه شرکت گاز استان بود که با برون سپاری خدمات، شرایطی فراهم شده است که متقاضیان بدون اتلاف وقت و تردد اضافی در نقاط مختلف شهر این خدمات را با مراجعه به دفاتر پیشخوان نزدیک به محل زندگی خود که از سوی شرکت گاز استان تهران معرفی شده دریافت کنند.

هدایی پور اضافه کرد: هدف از برون سپاری خدمات، افزایش رفاه و تسهیل در امور مشترکین است که باعث می‌شود مراجعه مردم به ادارات تابعه شرکت گاز نیز کاهش یابد.

وی ادامه داد: پیش از این ۱۶ خدمت از سوی دفاتر پیشخوان دولت قابل ارائه بود که با تلاش و پیگیری همکاران ما در حال حاضر ۲۲ خدمت به دفاتر پیشخوان واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران پیرامون نوع خدمات واگذار شده به دفاتر پیشخوان یادآور شد: خدمات ارائه شده شامل؛ اشتراک پذیری مشترکین جزء، اشتراک پذیری مشترکین عمده، ارائه قبض المثنی، ارائه استعلام بدهی (تسویه حساب)، ارائه استعلام سازمان‌ها(دفتر خانه رسمی/ شهرداری ها)، تغییر نام مشترک جزء، اصلاح آدرس مشترک جزء، ثبت رقم کنتور مشترک جزء(نبود خوانی)، اصلاح قبض مشترکین گاز، اصلاح قبض مشترکین گاز، تغییر نوع مصرف مشترکین گاز، رفع اشکال قبض گاز، تست کنتور گاز، نصب علمک، جمع آوری تجهیزات(تخریب و نوسازی)، جابجایی علمک، قطع جریان گاز مشترکین، وصل مجدد جریان گاز مشترکین، تفکیک کنتور گاز، اقاله/ فسخ قرارداد و تعویض کنتور گاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مشترکان و متقاضیان شرکت گاز می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان نسبت به دریافت خدمات اقدام‌ کنند.

سه میلیون و ۸۰۰ هزار مشترک خانگی از خدمات گاز این شرکت بهره‌مند هستند که این آمار در مقایسه با سه میلیون و ۳۰۰ هزار مشترک در واپسین روزهای دولت قبل، افزایش حدود ۱۴ درصدی را نشان می دهد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *