امروز سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
فرماندار رباط کریم:

اولین سینمای پرند میزبان جشنواره فجر خواهد بود

رباط کریم – ابتکارآنلاین: فرماندار رباط کریم به میزبانی سینمای جدید ساخت شهرداری پرند برای جشنواره فجر اشاره کرد و گفت: همزمان با افتتاح اولین سینمای شهر پرند، فیلم های جشنواره فجر در این پردیس سینمایی اکران می شود.
کد خبر: 6761
زمان انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۷ بعد از ظهر -
48 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – امید احمدی عصر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به تشریح پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر پرداخت و گفت : ۵۶ پروژه‌ عمرانی، ورزشی، اقتصادی و رفاهی در شهرستان رباط کریم با اعتباری بالغ بر ۳۸۱ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی، ارزش افزوده، شهرداری‌ها، شرکت عمران پرند و سایر منابع افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید .

فرماندار شهرستان رباط کریم افزود: افتتاح پروژه ها در سه شهر رباط کریم، پرند و نصیر شهر در حوزه عمرانی، ورزشی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی مورد بهره برداری خواهد رسید.

وی در ادامه بیان داشت: این پروژه ها به تفکیک در شهر رباط کریم ۵ پروژه شامل سوله صیاد شیرازی ،دور برگردان کمربندی شمالی- میدان آزادگان ، خیابان گلباغ ، پارک شهدای آبشناسان ، پیاده روی بلوار شهدای مالیات و در شهر نصیر شهر۴ پروژ شامل احداث زمین چمن مصنوعی و زمین والیبال، احداث گلخانه ۳۰۰۰متری ، کلنگ زنی ‌ساختمان شماره ۲ شهرداری و کلنگ زنی پارک۳۰۰۰متری و آمفی تئاتر است.

احمدی با اشاره به پروژه های اداره صمت و اداره جهاد کشاورزی شهرستان رباط کریم اظهار داشت: در حوزه اقتصادی ۷ پروژه و درکشاورزی یک پروژه در مجموع به میزان ۴۸۱ نفر در شهرستان مشغول بکار خواهند شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان رباط کریم افزود: با توجه به مطالبات مردم شهر پرند به احداث بازار روز و دسترسی به خدمات آسان و ارزان، شهرداری پرند ۲ بازار روز را در فاز های ۳ و ۶ احداث و به بهره برداری خواهند رساند و همچنین انتقال و جانمایی پارک بانوان به محل جدید و ورودی جاده قدیم ساوه از جمله پروژه های شهرداری پرند در دهه مبارک فجر می باشد که به بهره برداری خواهد رسید .

وی مهمترین پروژه شهرستان رباط کریم را تحویل ۱۴ پروژه مسکن مهر دانست و گفت: از ۱۴ پروژه مسکن مهر ۱۳ پروژه مربوط به سال های ۱۳۸۸ و ۱۳۸۹ می باشد که در مجموع هزاران هزار واحد مسکونی که مردم سالیان سال منتظر تحویل این پروژه ها بودند با همکاری دستگاهای خدمات رسان ، قرار گاه صاحب الزمان و شرکت عمران تحویل خواهد شد و همچنین یک پروژه ۴۹۶ واحدی مربوط به ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) که از سال ۱۳۹۹ کلنگ آن بر زمین زده شده بود که در ایام مبارک دهه فجر افتتاح خواهد شد .

فرماندار رباط کریم از دیگر پروژهای شرکت عمران خبرداد و گفت: احداث ۳ مدرسه در فاز۳و۶ ، احداث ۴ حسینیه و مسجد در فاز های جدید ، احداث ۲ سرای محله ، اجرای پارک های شماره ۶ و ۷ و فضای ورزشی محله ای واقع در شمال فاز های ۵ و ۶ ،آماده سازی ، روسازی و آسفالت معابر شمال غربی و جنوب غربی بوستان مشاهیر ،اجرای آسفالت برخی از معابر شهر ، ترمیم و بهسازی معابر فازهای ۳ الی ۶ ، بخشی از اجرای پروژه مسیر دسترسی به ایستگاه راه آهن ، تکمیل عملیات روسازی و آسفالت ، عملیات آماده سازی اراضی موسوم به ۸۸ هکتاری واقع در شمال فاز ۶ شهر پرند که با مجموع ۳۴ پروژه عمرانی ، فرهنگی ، آموزشی به استقبال ایام دهه فجر خواهد رفت.

این مسئول در پایان به میزبانی سینمای جدید ساخت شهرداری پرند برای جشنواره فجر اشاره کرد و اظهار داشت: همزمان با افتتاح اولین سینمای شهر پرند، فیلم های جشنواره فجر در این پردیس سینمایی اکران می شوند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *