امروز سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
استاندار تهران:

مردمی‌سازی فعالیت‌های قرآنی ضروری است

ری – ابتکارآنلاین: استاندار تهران بر لزوم مردمی‌سازی فعالیت‌های قرآنی تاکید کرد و گفت: بهره‌گیری از مضامین و آموزه‌های قرآنی در جهت اثرگذاری بیشتر در سبک زندگی ضروری است.
کد خبر: 6735
زمان انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸ بعد از ظهر -
47 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – علیرضا فخاری در یکصد و بیست و هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان تهران اظهار داشت: رشد و توسعه مراکز قرآنی خوب است، با این حال مردمی‌سازی فعالیت‌های قرآنی ضروری است و به عنوان پیش‌درآمد آن در حوزه نماز باید اقداماتی صورت گیرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در شورای فرهنگ عمومی، جایی برای تلفیق سیاست‌ها، اهداف، برنامه اجرایی، تعیین متولی، کنترل اقدامات موازی و بازگردانی عملکردها جهت اصلاح نداریم، در این زمینه لازم است دبیرخانه ای تشکیل تا از اقدامات موازی جلوگیری شود.

استاندار تهران تاکید کرد: بهره‌گیری از محتوای قرآن، تفسیر و اثرگذاری قرآن در نظام زندگی مدنظر است، چرا که قرآن کتاب زندگی است و باید در بطن جامعه اجرایی شود.

فخاری یادآور شد: در زمینه دفاع از حریم قرآن باید اقداماتی انجام دهیم تا اثرگذاری قرآن نشان داده شود و در بطن جامعه این امر پیاده‌سازی شود.

وی به انتظارات نسل جدید و لزوم پاسخگویی به آنها با بهره‌گیری از محتوای قرآنی تاکید کرد.

یکصد و بیست و هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان تهران با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران، حجت الاسلام ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران، زهره سادات لاجوردی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، خدمتکار مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران و دیگر مسئولان برگزار شد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *