امروز سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
رئیس شورای اسلامی شهرستان ری:

تلاش می کنیم که این ازدواج آسان تبدیل به یک فرهنگ شود

ری – ابتکارآنلاین: رئیس شورای اسلامی شهرستان ری گفت: نتیجه‌گیری کلی این است که ما هر چقدر از آرمان‌های اصلی امام راحل، انقلاب اسلامی و شهدا فاصله گرفته ایم در تمام حوزه ها دچار چالش و مشکل شده‌ایم.
کد خبر: 6779
زمان انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳ بعد از ظهر -
43 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – جعفر شربیانی شامگاه سه شنبه در نشست خبری برنامه ازدواج آسان و عشق پایدار در سپاه ناحیه ری اظهار داشت: نزدیک شدن به آرمان های انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس، سبک زندگی مردم را بر اساس آموزه های دینی قرار داده بود و این مراسم “ازدواج آسان” یک پیام مهم و بزرگ دارد که باید به آرمان های اصیل انقلاب برگردیم و دور شدن از این مسیر، ما را دچار چالش کرده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: خیلی خوشحالم که این کار خداپسندانه توسط نهاد مردمی و انقلابی بسیج انجام می شود، اگر به خاطرات سرداران و شهدای دفاع مقدس توجه کنید بر سادگی ازدواج ها تاکید دارند.

وی افزود: عده ای دور هم جمع شدیم تا یک ازدواج آسان برگزار شود و امروز به نقطه ای رسیدیم تا با هم افزایی ضمن حل مشکلات جامعه عده ای نیز بتوانند زندگی خود را شروع کنند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری را باید فصل الخطاب قرار دهیم تا جامعه را به سمتی راهنمایی کنیم تا آسان گرفتن ازدواج در جامعه رواج پیدا کند.

سرهنگ روح الله قنبری فرمانده سپاه ناحیه ری نیز در این نشست گفت: در شرایط کنونی و با مشکلات اقتصادی، فرهنگ “ازدواج آسان” یکی از موضوعات مورد پیگیری در مجموعه سپاه و بسیج است.

وی اظهار داشت: در این شرایط با فراهم کردن مقدمات ازدواج آسان عدد ۲۲ سال آینده به ۲۲۰ زوج تبدیل شود و بتوانیم برای تشکیل زندگی زوج های جوان کمک کنیم.

قنبری خاطرنشان کرد: پنجشنبه ۲۰ بهمن ماه و در طلیعه جشن ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی، این اتفاق مبارک در شهرری و با همت حوزه بسیج ۳۵۷ و ۳۵۸ و سایر دستگاه‌ها برگزار خواهد شد.

فرمانده حوزه بسیج ۳۵۷ ولیعصر (عج) نیز در این نشست گفت: این دومین سالی است که برنامه ازدواج آسان در ری برگزار می شود و از همه ارگان‌ها و خیرینی که به ما در این خصوص کمک کردند تشکر می کنیم.

حمیدرضا فرشیدفر اظهار داشت: برگزاری این مراسم ها بدون کمک های معنوی و مالی امکان پذیر نیست، تلاش می کنیم که این ازدواج آسان تبدیل به یک فرهنگ شود.

وی اعلام کرد: برنامه ازدواج آسان پنجشنبه ۲۰ بهمن ماه برگزار خواهد شد و سعی کردیم از تمامی آیتم های ایرانی و اسلامی استفاده شود در کنار اینها انتخاب زوج های جوان این مراسم، همه اهل ری هستند و مراحل تحقیق و صحت سنجی انجام شده است.

فرشیدفر خاطرنشان کرد: ۲۲ خودرو جهت عروس و دامادها تزئین و ابتدا با حضور در آستان مقدس بی بی زبیده (س) مراسم عقد برگزار خواهد شد و سپس به سمت مزار شهدای گمنام و پس از آن مراسم اصلی در فرهنگسرای ولاء برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، جشن ازدواج آسان ۲۲ زوج جوان ۲۰ بهمن سال ۱۴۰۰ به همت گروه‌های جهادی خیران، دستگاه‌های اجرای و نهادهای مردمی شهرستان ری در جوار گلزار شهدای فرهنگسرای ولاء ری برگزار شد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *