امروز سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
معاون استاندار تهران:

هدف و خط مشی اصلی فرمانداری ورامین خدمت به مردم بوده است

ورامین- ابتکارآنلاین: معاون استاندار تهران با اشاره به اصلاح شبکه برق در شهرستان ورامین گفت: ۲۰۰ کیلومتر از شبکه برق ورامین با ۷۰ میلیارد تومان اعتبار اصلاح شده است.
کد خبر: 6775
زمان انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸ بعد از ظهر -
47 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – مجید درویشی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری میز خدمت در مسجد اعظم جوادآباد اظهار داشت: تمامی مطالبات و خواسته‌های بحق مردم شریف ورامین مورد بررسی قرار گرفته که در این مسیر برخی از این موارد به مرحله انجام و تحقق رسیده و برخی نیز در دست اقدام می‌باشد.

وی افزود: در طول یکسال گذشته هدف و خط مشی اصلی فرمانداری ورامین خدمت به مردم بوده است و این اقدام در تمامی امور سرلوحه کار قرار دارد.

درویشی در ادامه بیان داشت: در تمامی روستاهای شهرستان، در قالب ۳۲ بازدید روستایی حضور پیدا کرده و مشکلات روستاها به تفکیک بررسی شده است که هر بازدید روستاهایی مصوباتی داشته است.

فرماندار ورامین عنوان داشت: اکنون شاهد تحقق ۷۰ درصدی مصوبات بازدیدهای روستایی هستیم و با برگزاری جلسات پیگیری هفتگی، مصوبات انجام نشده باقی مانده انجام خواهند شد.

معاون استاندار تهران با اشاره به اصلاح شبکه برق در ورامین گفت: ۲۰۰ کیلومتر شبکه برق در این شهرستان با بودجه‌ای بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان اصلاح شده که گامی بلند در مسیر اصلاح شبکه برق شهرستان است.

فرماندار ویژه ورامین با اشاره تعریض جاده‌های مواصلاتی شهرستان گفت: پیرامون پروژه تعریض جاده قلعه خواجه – حصارک که قرار بود امسال آغاز شود اما به دلیل پیش آمدن برخی مشکلات به اوایل سال آینده موکول شد که از مردم شریف این منطقه عذرخواهی می‌کنیم اما باید این نوید را به مردم اعلام کنیم که قیر مورد نیاز تعریض این جاده تأمین شده است.

درویشی با اشاره به احیای تالاب «بند علیخان» اظهار کرد: یکی از موضوعاتی اخیراً مورد بررسی قرار گرفت، پیگیری آب رسانی به تالاب «بند علیخان» و احیای مراتع موجود در این تالاب بود که خوشبختانه تنها تالاب استان و مرتع عشایر از خشکی مطلق خارج شد.

وی در ادامه اظهار داشت: محور مواصلاتی ورامین – آبباریک که در سال‌های گذشته شاهد تصادفات متعدد بودیم، ایمن سازی و بخشی از آن روشن سازی شد که می‌توان گفت اکنون دیگر شاهد تصادفات نیستیم.

درویشی در پایان افزود: معارضات شخصی زیرگذر طغان نیز رفع شده و اکنون در حال رفع معارضات یکی از نهادهای خدمات رسان هستیم که به زودی شاهد آغاز این پروژه خواهیم بود.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *