امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

همایش تغذیه سالم در شهرستان پاکدشت برگزار شد

پاکدشت – ابتکارآنلاین: فرماندار پاکدشت گفت : بدون شک چگونگی تغذیه در سلامت و تندرستی انسان به گونه ای موثر است که هیچکس نمی تواند آن را حتی به اندازه ذره ای انکار کند.
کد خبر: 6789
زمان انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰ بعد از ظهر -
48 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – به مناسبت بسیج ملی ترویج تغذیه سالم، همایش غذای سالم با محوریت کاهش مصرف نمک و روغن با تأکید بر غذاهای سنتی با حضور محسن اردستانی فرماندار شهرستان پاکدشت ، زینی وند رئیس شبکه بهداشت و درمان و جمعی از داوطلبان و سفیران سلامت شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

بر پایه این گزارش فرماندار پاکدشت در این برنامه گفت : بدون شک چگونگی تغذیه در سلامت و تندرستی انسان به گونه ای موثر است که هیچکس نمی تواند آن را حتی به اندازه ذره ای انکار کند.

اردستانی افزود :تغذیه ای که بر اساس اصول علمی و با در نظر گرفتن تمامی احتیاجات بدن ما تنظیم شده باشد، سلامت انسان را تامین می کند و قوای دفاعی بدن را به صورتی بسیار اساسی و قابل ملاحظه افزایش می دهد و اگر خلاف این امر واقع شود اثرات بد این عمل در تمامی اعضاء و دستگاه های بدن منعکس می شود و باعث از دست رفتن قوای فعال جسمی و حتی روحی در هر انسانی و تحت هر شرایطی می شود.

وی ادامه داد: در حقیقت به عقیده بسیاری از دانشمندان یک برنامه غذایی خوب و متعادل می تواند علاوه بر افزون نشاط و نیروی حیاتی، عمر انسان را به صورت بسیار قابل ملاحظه ای افزایش دهد،در حالی که محروم ماندن از مواد غذایی اساس تندرستی را سست می کند و حتی روی نسل های آینده انسان نیز تاثیر گذار است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *