امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

ایجاد ۲هزار فرصت شغلی در ورامین توسط بنیاد برکت استان تهران

ورامین- ابتکارآنلاین: مجری بنیاد برکت استان تهران با بیان اینکه توانمندسازی کارآفرینان با هدف محرومیت زدایی وایجاد اشتغال پایدار از اهداف اصلی بنیاد برکت است، گفت: ۲ هزار فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم در شهرستان ورامین ایجاد شد.
کد خبر: 6842
زمان انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳ بعد از ظهر -
66 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – مریم نظری در بازدید از روستای رستم آباد شهرستان ورامین با بیان اینکه توانمندسازی کارآفرینان با هدف محرومیت زدایی وایجاد اشتغال پایدار از اهداف اصلی بنیاد برکت است، اظهار داشت: از سال ۹۹ تاکنون ۱۰۰۰ طرح اشتغالزایی با حمایت بنیادبرکت در ۳۰ روستا در شهرستان ورامین به بهره برداری رسیده است.

وی تاکید کرد: بیش از ۲۰۰۰ هزار فرصت شغلی مستقیم وغیر مستقیم در شهرستان ورامین ایجادشده که اعتبارات اختصاص یافته تاکنون بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان بوده است.

مجری بنیاد برکت استان تهران افزود: یکی دیگر از اهداف بنیاد برکت علاوه بر اشتغالزایی در روستاها، بازگرداندن جوانان وخانواده های مهاجرت کرده به شهرها است که درحاشیه شهرها ساکن شده اند.

وی یادآور شد: مشاغل برکت در روستای رستم آباد ورامین باعث بازگشت مردم مهاجر به روستا شده و نرخ بیکاری در این روستا را نیز به صفر رسانده است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *