امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
استاندار تهران:

عمل به آرمان های شهدا بزرگترین توفیقی است که می توانیم داشته باشیم

ری - ابتکارآنلاین: استاندار تهران با بیان اینکه خانواده های شهدا چراغ هدایت جامعه هستند، گفت: خانواده های معظم شهدا سرمشق و مسیر روشنی را برای ما و نسل آینده ایجاد می‌کنند.
کد خبر: 6864
زمان انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸ بعد از ظهر -
54 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – علیرضا فخاری شامگاه شنبه همزمان با چهارمین روز از ایام الله دهه فجر با سفر به شهرستان ری با همراهی معاون استاندار و فرماندار شهرستان ری و دیگر مسئولان با خانواده شهیدان ملکی, ترامشلو و شجاعی که ۲ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند دیدار کرد.

وی اظهار داشت: روحیه خانواده شهدا مبین روح بلند آنان نسبت به پایبندی به انقلاب و آرمانهای آن بوده که این روحیه درسی برای ما جاماندگان از این مسیر پر طراوت و پر شجاعت است تا بتوان در راه شهدا حرکت و به وظایفان درست عمل کنیم.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: عمل به آرمان های شهدا بزرگترین توفیقی است که می توانیم داشته باشیم.

فخاری تاکید کرد: حرکت در مسیر آرمان های شهدا جایگزین همه موضوعات دیگر در خدمتگذاری برای مردم شود.

وی به همزمانی میلاد امیرالمومنین(ع) با این دیدار اشاره و اظهار امیدواری کرد که با کار و تلاش زیاد بتوان جبران عقب ماندگی را انجام داد تا دل خانواده شهدا را شاد و در مسیر امام علی(ع) حرکت کنیم.

فرماندار ویژه شهرستان ری نیز در این دیدار گفت: امروز به منزل شهدایی آمدیم که مردتر از هر مردی و پیرو واقعی امام علی (ع) بودند.

حمید زمانی ادامه داد: نقش آفرینی این شهدا در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس قطعا نتیجه همان تعالیمی است که از مولی متقیان گرفته اند.

به گزارش ایرنا، شهرستان ری ۲ هزار و ۷۴۷ شهید دوران دفاع مقدس، هفت هزار و ۳۰۰ جانباز، ۴۸۶ آزاده و ۱۵۵ شهید مدافع حرم تقدیم کرده است. یک سوم شهدای مدافع حرم استان تهران از این شهرستان هستند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *