امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
معاون استاندار گلستان:

انقلاب اسلامی پدیده نوظهور سیاسی دنیا بود

گلستان – ابتکارآنلاین: معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان از اراده دولت برای اتمام پروژه های نیمه تمام با اولویت بالا خبر داد.
کد خبر: 6917
زمان انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۷ بعد از ظهر -
62 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایسنا – سیدعلی مهاجر پیش از ظهر دوشنبه ۱۷ بهمن در مراسم افتتاح متمرکز پروژه های عمرانی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۴ سال که از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد علی رغم تمام سنگ اندازی ها و بدخواهی های دشمنان نظام دستاوردهای بزرگی را به ثمر رسانده است.

وی با بیان اینکه اقتدار و عزت امروز کشور را مرهون مردم فهیم و پای کار انقلاب هستیم گفت: رمز موفقیت انقلاب ما در ایمان و وحدت کلمه است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با بیان اینکه بیش از ۵۴ درصد خلیج گرگان لایروبی شده است، افزود: اگر به داد خلیج گرگان نمی رسیدیم با ریز گردهای شوری که در منطقه ایجاد می شد لطمات جبران ناپذیری به محیط زیست استان وارد می کرد.

مهاجر خاطر نشان کرد: از مجموع ۶ هزار و ۵۹۷ پروژه که در دهه فجر در استان گلستان افتتاح و کلنگ زنی می شود تنها ۲۴۷ پروژه کلنگ زنی و مابقی پروژه ها افتتاحی است که نشان از اراده دولت در تکمیل پروژه های ناتمام است.

وی بیان کرد: در زمان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مردم ما هیچ نقشی در مسئولیت ها نداشتند و حتی شاه مملکت در برابر آمریکا و انگلیس هیچ اختیاری از خود نداشت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار افزود: ترکیب جمهوری اسلامی در نظام سیاسی جهان یک پدیده نوظهوری بود که در برابر استبداد قد علم کرده و علی رغم اینکه تحت شدیدترین حملات روانی و تحریم های سیاسی و اقتصادی که قرار گرفت توانست به موفقیت های بزرگی دست پیدا کند.

به گزارش ایسنا مراسم افتتاح متمرکز و آغاز عملیات اجرایی پروژه عمرانی و اشتغالزایی بندر ترکمن با اعتبار ۲۳۰ میلیارد تومان و اشتغال ۱۰۹ نفر انجام شد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *