امروز جمعه ۲۴ فروردین ۱۴۰۳
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم مطرح کرد؛

اعضای خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) حمایت شوند

قم – ابتکارآنلاین: رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به افزایش بهای نرخ کرایه اتوبوس در سال آینده گفت: در منطقه پردیسان افرادی تحت پوشش کمیته امداد هستند، که نیاز به مساعدت در این مورد دارند.
کد خبر: 6977
زمان انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۰ بعد از ظهر -
73 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایسنا – مصطفی ملایی امروز چهارشنبه ۱۹ بهمن‌ماه در هفتاد و سومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به افزایش بهای نرخ کرایه اتوبوس در سال آینده اظهار کرد: در منطقه پردیسان افرادی تحت پوشش کمیته امداد هستند، که نیاز به مساعدت در این مورد دارند.

وی بیان کرد: اگر برای شهرداری این امکان وجود دارد، به تعدادی از این افراد کارت بلیت رایگان داده تا بتوانیم بخشی از مشکلات مالی این گروه را برطرف کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: شهرداری در مورد مساعدت می‌تواند بررسی را انجام دهد و البته همه میدانیم نرخ‌گذاری‌ها با کمترین هزینه‌ها در نظر گرفته شده است.

وی افزایش دوباره نرخ کرایه تاکسی در سال را درست ندانست و اضافه کرد: امسال نرخ ترمیمی برای تاکسی‌ها نداشته باشیم، زیرا افزایش دوباره قیمت در سال آینده برای جامعه بار روانی خواهد داشت؛ با رند کردن قیمت‌ها بسیاری از مشکلات پرداخت کرایه‌ها را برداریم.

 

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *