امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار ویژه ورامین:

افتتاح ۶۰ طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان ورامین همزمان با ایام الله دهه فجر

ورامین – ابتکارآنلاین: فرماندار ویژه شهرستان ورامین و معاون استاندار تهران گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، ۶۰ طرح عمرانی و خدماتی در مناطق مختلف شهری و روستایی ورامین افتتاح شد.
کد خبر: 7001
زمان انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰ بعد از ظهر -
80 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – مجید درویشی روز پنجشنبه در آئین افتتاح طرح‌های عمرانی و خدماتی ورامین که با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران برگزار شد اظهار داشت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر ، ۶۰ طرح در حوزه‌های شهری و روستایی در حوزه‌های جهاد کشاورزی ، صنعت ، معدن و تجارت ، آبرسانی شهری و روستایی ، صدور اسناد روستایی ، آموزش و پرورش ، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ، برق ، شهرداری ، بخشداری ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی افتتاح شده و برخی هم در ادامه این ایام فجر امسال افتتاح خواهد شد.

وی افزود: در ایام الله دهه مبارک فجر و در حوزه اسناد روستایی، بیش از ۲۰۰ سند صادر شده و صدور ۱۹۰ سند در دست اقدام است.

درویشی اظهار داشت: بازنگری و اصطلاح طرح هادی ۳۴ روستا با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال مراحل پایانی خود را در ورامین می گذراند.

وی با اشاره به اهمیت تالاب فصلی بندعلیخان ورامین و لزوم تحقق حقابه این عارضه مهم طبیعی گفت: در سومین سال خشکسالی کشور، احیای تالاب بندعلیخان به عنوان مطالبه جدی عشایر بزرگ دشت ورامین در دستور کار قرار گرفت که آبگیری این تالاب آغاز شده تا شاهد احیاء مجدد آن باشیم.

همزمان با نهمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران ، مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین حجت الاسلام محمودی امام جمعه موقت ورامین و جمعی از مسئولان و مردم این شهرستان، اقامتگاه بومگردی عمارت کاج روز پنجشنبه افتتاح شد.

افتتاح بوستان غدیر شهرداری ورامین

به گزارش خبرنگار ایرنا، همزمان با نهمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور استاندار تهران، بوستان غدیر شهرداری ورامین و مرکز بهداشتی درمانی روستای زواره‌ور از توابع بخش جوادآباد ورامین روز پنجشنبه افتتاح شد.

شهردار ورامین در حاشیه این مراسم اظهار داشت: بوستان غدیر شهرداری ورامین در منطقه خیرآباد در زمینی به مساحت ۱۲ هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال احداث شده است.

علیرضا مؤمنی افزود: این بوستان از ۶ هزار مترمربع کفپوش، ۴ هزار مترمربع فضای سبز، ۳۰۰ مترمربع فضای نمازخانه و سرایداری برخوردار بوده و به منظور استفاده بهینه از آب، از سیستم آبیاری نوین برخوردار است.

وی گفت: در جریان بازدید از این منطقه، ساکنان درخواست احداث یک بوستان در این محله را داشتند که به منظور پاسخگویی به نیاز مردم، این بوستان ظرف ۵ ماه احداث شد.

وی تصریح کرد: بیش از ۷۰ درصد بودجه این پارک توسط استانداری تامین اعتبار شده و ۳۰ درصد دیگر را شهرداری متقبل شده است. شهردار ورامین اظهار داشت: به منظور ایجاد فضای مناسب برای ورزش و تفریح جوانان، عملیات احداث زمین چمن مصنوعی بوستان غدیر در زمینی به مساحت ۳ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال آغاز می‌شود تا در کمترین زمان احداث و در اختیار علاقمندان به ورزش قرار گیرد.

افتتاح مرکز بهداشتی درمانی روستای زواره‌ور جوادآباد ورامین

علاوه بر بوستان غدیر، با حضور استاندار تهران، خانه بهداشت روستای زواره‌ور از توابع بخش جوادآباد ورامین افتتاح شد.

خانه بهداشت روستای زواره‌ور در زیربنای ۱۰۰ مترمربع در زمینی به مساحت یک هزار و ۵۰۰ مترمربع توسط خیر نیک‌اندیش آقای لاجوردی ، احداث شده و تجهیز و تأمین نیروی آن توسط شبکه بهداشت و درمان ورامین با اعتبارات دریافتی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی(ره) انجام شده است. این مرکز با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال احداث شده است.

غبارروبی مزار شهدای شهرستان ورامین

غبارروبی مزار شهدای شهرستان ورامین با حضور استاندار تهران مزار شهدای شهرستان ورامین همزمان با ایام الله دهه فجر با حضور استاندار تهران غبارروبی شد.

علیرضا فخاری استاندار تهران همراه با مسئولان استانی و شهرستانی با حضور در مزار شهدای شهرستان ورامین به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند. گفتنی است در این مراسم، حاضرین ضمن غبارروبی و گلباران مزار شهدا و قرائت فاتحه، با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

کلنگ زنی زمین چمن مصنوعی غدیر خیرآباد

کلنگ زنی زمین چمن مصنوعی غدیر خیرآباد با حضور استاندار تهران زمین چمن مصنوعی غدیر خیرآباد در شهرستان ورامین با حضور استاندار تهران و دیگر مسئولان کلنگ زنی شد. گفتنی است این زمین در مساحت ۳هزارمتر مربع و با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال احداث می شود.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *