امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

جمهوری اسلامی در جنگ نظامی، فرهنگی و امنیتی پیروز شد

شهرکرد – ابتکارآنلاین: جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: کشور‌های استکباری تمام توان خود را به‌کار گرفتند، اما نتوانستند علیه جمهوری اسلامی کاری انجام دهند چرا که، چون ملت ایران پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.
کد خبر: 7082
زمان انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۶ بعد از ظهر -
76 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حجت‌الاسلام علی شیرازی امروز شنبه در پایان مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه در جمع مردم شهرکرد در مصلای امام خمینی (ره) مرکز چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: کشور‌های استکباری در ۴۴ سال اخیر از هر راهی وارد شدند و شکست خوردند و این مهم در آینده نیز همین‌طور است.

شیرازی تاکید کرد: قشر‌های مختلف و تمامی جوانان ایران پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و از ولایت، انقلاب، اسلام، ارزش‌ها، راه امام خمینی (ره) و شهداء جدا نخواهند شد و مطمئن باشید آینده از امروز زیباتر می‌شود، زیرا امروز ما از سال ۱۳۵۷ زیباتر است و مشکلات رفع خواهد شد.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی در جنگ نظامی، فرهنگی و امنیتی پیروز شد و با همت مردم و دولت انقلابی دشمن شکست می‌خورد و این پرچم به دست حضرت، ولی عصر (عج) سپرده می‌شود.

جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح تاکید کرد: ظهور انقلاب اسلامی، پایان حکمرانی آمریکا و کشور‌های استکباری در ایران بود.

وی با اشاره به حضور مستشاران آمریکایی در بخش‌های کشور در رژیم گذشته افزود: امام خمینی (ره) با شکستن پایه‌های ظلم و طاغوت، علاوه بر اخراج آمریکایی‌ها از ایران، مردم کشور را از هرگونه تحقیر نجات داد.

شیرازی مبارزه با طاغوت را دارای ریشه توحیدی اعلام و تصریح کرد: امام خمینی (ره) پرچم مبارزه با طاغوت را برافراشتند تا فرهنگ غرب در ایران حاکم نشود و مستشاران آمریکایی نتوانند هیچ غلطی بکنند.

جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح اظهار داشت: امروز بعد از ۴۴ سال با نگاه به پرچم برافراشته امام خمینی (ره) و ملت و شهدا می‌بینیم که انقلاب اسلامی ایران، حرکتی گسترده و جهانی است و آنچه امروز در دنیا وجود دارد، گرایش به اسلام، دین و توحید برای نفی طاغوت و مستکبران است.

شیرازی تاکید کرد: کشور‌های عراق، سوریه، لبنان، یمن و فلسطین امروز پرچم مبارزه علیه آمریکا و اسرائیل را برافراشته‌اند.

جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح تصریح کرد: دشمنان جمهوری اسلامی، رویکرد نظامی را به فرهنگی تبدیل کردند تا ایمان، اسلام و اعتقاد به قرآن را از مردم ایران بگیرند و امسال هجمه بزرگی برای زدن ایمان ملت ایران از سوی دنیای استکبار آغاز شد که شکست خوردند.

شیرازی اظهار داشت: دشمنان ایران می‌دانند جمهوری اسلامی اگر حرفی بزند محکم ایستاده است و این مهم را ۴۴ سال تجربه کرده‌اند.

جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح اظهار داشت: مردم چهارمحال و بختیاری در کنار ملت ایران علیه آمریکا اسرائیل ایستادند و داعش را نابود کردند.

(منبع: باشگاه خبرنگاران جوان)

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *