امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
نماینده مردم تهران:

۲۰۰ توطئه علیه جمهوری اسلامی در ۴۴ سال گذشته طراحی شد

ری – ابتکارآنلاین: نماینده مردم تهران، ری ، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ۲۰۰ توطئه علیه نظام جمهوری اسلامی و مردم در ۴۴ سال گذشته توسط دشمن طراحی شد اما مثل همیشه ناکام ماند.
کد خبر: 7067
زمان انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵ بعد از ظهر -
45 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سید علی یزدیخواه روز شنبه به عنوان سخنران راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرستان ری در جمع راهپیمایان اظهار داشت: ۴۴ سال پیش دور میدان ری می چرخیدیم که وسط آن مجسمه، مسلسل های طاغوت و تانک چیفتن در خیابان های ری بود و دل مردم را می لرزاند.

وی افزود: ۴۴ سال گذشت و ضدانقلاب از همان اوایل فکر می کرد که برمی گردد؛ مسئولان لانه جاسوسی در اردیبهشت ۵۸ یک نامه به واشنگتن می فرستند و می نویسند چون تهران مرکز جاسوسی در منطقه است اجاره بدهید اسناد را بسوزانیم اما واشنگتن جواب می دهد تا ۶ ماه دیگر برمی گردیم اما نتوانستند.

به گفته یزدیخواه، ۲۰۰ توطئه دشمنان علیه مردم ایران داشتند اما مردم با اطاعت از امام و رهبری توطئه های انها را نقش برآب کردند.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: بصیرت شما بالا رفت و درفتنه کوی دانشگاه ۷۸ و قائله ۸۸ و در آشوب های سال ۹۶ و ۹۸ و آخرینش فتنه امسال شما مردم ری خوش درخشیدید.

یزدی خواه اضافه کرد: امریکا روز به روز توطئه هایش را تغییر می دهد اما امام راحل فرمود که ما امریکا را زیر پا می گذاریم و مقام معظم رهبری گفتند شما پیروزید و استکبار جهانی و اسرائیل در حال نابودی و افول قدرت هستند.

وی یادآور شد: همه این توفیقات برای توکل به خدا و ولایتمداری شما است.

در پایان این راهپیمایی پرچم اسرائیل به آتش کشیده شد و قطعنامه ای نیز در محکومیت استکبار قرائت شد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *