امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

آمریکا رو به افول است

لرستان – ابتکارآنلاین: معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران گفت: ۴۴ سال گفتیم مرگ بر آمریکا و خواهیم گفت مرگ بر آمریکا، ۴۴ سال گفتیم مرگ بر اسرائیل و تا نابودی و محو این رژیم بر زبان ملت ما جاریست.
کد خبر: 7083
زمان انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰ بعد از ظهر -
83 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایسنا – سردار محمدرضا نقدی بیست و دوم بهمن ماه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن که در خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: شهدا با نثار هستی خویش این نظام و کشور را برای ما به ارمغان گذاشته‌اند.

وی ادامه داد: درود و سلام می‌فرستیم به مردان و زنانی که انقلاب را به ثمر رساندند و شما مردم غیور و بزرگی که از این مرز و بوم عظیم و بزرگ پاسداری کردید.

نقدی افزود: شما مردمی هستید که معنای غیرت و جوانمردی را از شما به یاد داریم، لرستان یعنی آزادی، شجاعت، بزرگ مردی، ایستادگی و مقاومت، ولایت‌مداری و عاشقانه پای ولایت و رهبری ایستادند و ۶۵۴۴ شهید را تقدیم ایران و انقلاب کردند.

معاون هماهنگ‌ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: دشمنان کوردل ببینند این‌ها ملت ایران هستند جمعیتی که قاب دوربین‌ها در نمایش آن‌ها ناتوان است.

وی تصریح کرد: مردم برای سالگرد پیروزی انقلاب آمدند تا وفاداری خود را به انقلاب و راه شهیدان و مسیر آرمان‌های امامین انقلاب اعلام کنند.

نقدی ادامه داد: ده‌ها میلیون مرد و زن و پیر و جوان به این عرصه آمدند تا وفاداری خودشان را اعلام کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: چهل و چهار سال پیش وقتی ملت ایران تصمیم گرفتند چند هزار سال دیکتاتوری شاهنشاهی را کنار بگذارند تا خودشان آینده و مسیر زندگی‌شان را انتخاب کنند، همه می‌دانستیم که این راه سختی دارد و هر کسی که می‌خواهد پیشرفت کند باید سختی بکشد.

وی تصریح کرد: کشوری بودیم که غذا، فرهنگ و صنعتمان وارداتی بود و همیشه دستمان جلوی دشمن دراز بود و ارتشمان نیز وارداتی بود.

نقدی ادامه داد: خاک کشورمان نصف شده بود و در دو جنگ جهانی اول و دوم کشورمان را اشغال کردند و ملت اراده کرد از این ذلت بیرون بیاید و تصمیم گرفت بجای اینکه دستش برای غذا پیش دیگران دراز باشد خودش غذا را تولید کند به جای فرهنگ وارداتی غرب فرهنگ ملی و مذهبی خودش را دنبال کند و خودش تصمیم بگیرد چه کسی رهبر او باشد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: ملت شکنجه‌های دوران شاه، کشتارها را تحمل کرد، ده‌ها نفر در همین استان شهید شدند، دی ماه ۵۷ مردم خرم‌آباد و شهرهای استان با همه وجود به میدان آمدند و سختی‌ها را تحمل کردند.

وی ادامه داد: همه با هم تصمیم گرفتیم که ارزش‌های خود را پاس بداریم و به اوج برسیم و از قعر جدول بیرون بیاییم، می‌دانستیم سختی دارد.

نقدی بیان کرد: بعد از پیروزی ملت در ۲۲ بهمن دشمن آرام ننشست، دشمن سعادت ملت ایران را نمی خواست بلکه ذلت ما را می خواست تا تمام منابع و ثروت‌های ما را غارت کرده و ببرد برای پیشرفت خودش صرف کرده و ما عقب مانده بمانیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: تحمل تمام این مشکلات ارزشش را داشت کشوری که در جایگاه پایین پیشرفت‌های علمی بود امروز رتبه پانزدهم علمی جهان است و بسیاری از مقالات علمی دنیا را تولید و در دنیا حرف برای زدن دارد.

وی تصریح کرد: کشوری که در جنگ‌های جهانی اول و دوم به صورت کامل به تصرف دشمن درآمد امروز به یک قدرت در منطقه تبدیل شده و از آن همان دشمنان یکی از قدرت‌های نظامی جهان به حساب می‌آید.

نقدی افزود: رزمندگان شما نیروهای آمریکایی و انگلیسی را وارد خاک کشور شده بودند را اسیر کرده و به خفت کشاندند و به جایی رسیدیم که پهباد آمریکایی را هدف قرار دهیم زحمت دارد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: کشوری که اکثر مردمان بی‌سواد بودند را به رتبه ۱۵ علمی جهان برسانی زحمت دارد، دشمنان سنگ‌اندازی و در مقابل پیشرفت ایران ایستادگی می‌کنند.

وی افزود: مردمی که نظر او در انتخاب شاه، نخست وزیر و مسئول کشور جای اعرابی نداشت امروز در انتخاب رهبر و مسئولان کشور خودش تصمیم می‌گیرد و همه ارکان نظام با رأی مردم انتخاب می‌شوند.

نقدی تصریح کرد: یک کشور آزاد و براساس حکم الهی و مردم برای دشمنان که می‌خواهند در منطقه ملت‌ها را غارت کنند خیلی سخت است و رسیدن به این عظمت و پیشرفت سختی دارد و شما مردم این سختی‌ها را تحمل کردید.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: آفرین به مردم و شما و شما مردم فهیم که این راه را انتخاب کردید از آن پاسداری کرده و تا پای جان ایستاده‌اید و امروز حلاوت و شیرینی آن‌ را چشیدند امروز شما در همه رشته‌ها حرفی برای زدن دارید، فرهنگ امروز شما الهام بخش کشورهای منطقه هستید و همه از شما الهام می‌گیرند و حرف شما نافذ است.

وی تصریح کرد: شما می‌خواهید حزب‌الله لبنان را تقویت کنید و آمریکا می‌خواهد آن را از بین ببرد و شما برنده‌اید، شما می‌خواهید جبهه مقاومت در سوریه باقی بماند شما می‌خواهید که مقاومت در عراق باقی بماند و تمام اشرار و دست‌نشانده‌های آمریکا از بین بروند، می‌خواهید فلسطین قدرت داشته باشد و در مقابل اسرائیل بایستد و اسرائیل ضعیف باشد و همین باعث شده دشمن با سروصدا می‌خواهد که این خواسته‌های شما را نادیده بگیرد.

نقدی تصریح کرد: ما شاهد هستیم ۱۰۰ شبکه ماهواره‌ای علیه ملت ایران تبلیغات می‌کنند، چین و روسیه نیز دشمن آمریکا و صهیونیسم محسوب می‌شود اما برای آن‌ها چنین تدارکاتی ندیدند ولی در مقابل شما چندین شبکه راه انداختن چون شما حرف برای گفتن دارید، آن‌ها از این حرف وحشت دارند شما الگویی برای انقلاب در جهان هستید که امروز مورد اعتماد برای مردم دنیا و مردم با الهام از آن در مقابل استکبار می‌ایستند، برای آن‌ها خطرناک است این چالش‌ها و این جنگ‌های روانی و این حملات طبیعی است و ما خود را آماده می‌کنیم برای شرکت در این کارزار سختی‌ها را تحمل می‌کنید که این بی فایده نیست، ما خیلی کمتر از آن‌ها خسارت دیده و متحمل زحمت داشته و خیلی بیشتر از آن‌ها دستاورد داشتیم که علت همه این پیروزی‌ها ولایت فقیه و ملتی است که پای آن ایستاده.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: آفرین به شما مردم شریف که مقاومت کردید، سفره‌های افطارتان را با خون فرزندانتان پررنگ کردند ولی شما ایستادید، رژیم بعثی عراق را علیه شما برانگیختند و زیر بمباران‌های شیمیایی ایستادید و مقاومت کردید و در مقابل فتنه‌های مختلف و رنگارنگی که علیه انقلاب به پا کردند ایستادید و پشت ولایت را خالی نکردید و شما در مقابل جنگ روانی عظیم و بی‌نظیری که علیه شما به راه انداختند با بصیرت ایستادید و این نمایش عظیم مردمی علامت این ایستادگی و مقاومت است.

وی تصریح کرد: ایستادگی ما پیشرفت‌های ملت ایران در عرصه‌های مختلف را به دنبال داشته است، دشمن شما آمریکا در قدرت نظامی سقوط کرده شما فرار او را از افغانستان دیدید که ۶۰۰ هزار تفنگ، ۲۱ هزار نفربر، ۲۰۰ فروند هواپیما و بالگرد، ۱۶۲ هزار بی‌سیم، ۱۶ هزار دوربین دید در شب، ۷۰۰۰ کامیون نظامی جا گذاشتند، این آمریکایی بود که همه از آن می‌ترسیدند و شما این ترس را شکستید و امروز ملت‌ها آن را زمین‌گیر کردند و امروز اینگونه مفتزحانه از افغانستان فرار می‌کند.

نقدی تصریح کرد: در اقتصاد آمریکا با رتبه دوم اقتصاد دنیا دو برابر فاصله داشت و کسی به گردش نمی‌رسید ولی امروز برای اینکه چند سال دیگر نیز بتواند رتبه اولی را حفظ کرده و از چین عقب نیفتد به نفت خام فروشی و ذغال‌سنگ فروشی افتاده و در همه چیز در حال افول است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: رئیس جمهور آمریکا خودش اعلام کرد که از رتبه اول تحقیقات علمی دنیا به رتبه نهم تنزل کردیم، او رو به افول است و شما رو به بالا هستید و این برای آن‌ها قابل تحمل نیست ولی ما شیرینی و حلاوت حرمت براساس این آرمان‌ها را چشیدیم.

وی تصریح کرد: ما روزی که نمی‌دانستیم نتیجه این مبازارت چه می‌شود ملت ما آن شکنجه‌ها را تحمل کرد و در مقابل تیرباران رژیم دژخیم ایستاد و امروز که این شیرینی‌ها و طعم این راه نورانی را چشیدیم دست از این راه برنمی‌داریم.

نقدی تأکید کرد: ۴۴ سال گفتیم مرگ بر آمریکا و خواهیم گفت مرگ بر آمریکا، ۴۴ سال گفتیم مرگ بر اسرائیل و تا نابودی و محو این رژیم بر زبان ملت ما جاریست.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: ۴۴ سال گفتیم ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، ما مثل کوه پشت سر ولایت ایستاده‌ایم، این ملت اراده کرده به دنبال آزادی خود از قید و بند دیکتاتوری شاهنشاهی و حاکمیت آمریکا و انگلیس بر این کشور، ملت‌های دنیا را از این ظلم نجات دهد و این راه را خواهد پیمود.

وی گفت: این ملت آمدند و وفاداری خودشان را به راه شهیدان نشان دادند و با بصیرت مسیر خودشان را گم نکردند و رهبرشان را تنها نگذاشتند، این جوانان و نوجوانان فتح فلسطین را خواهند دید.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *