امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
مدیرکل اوقاف و امور خیریه اردبیل:

دشمن ملت ایران را نشناخته است

اردبیل – ابتکارآنلاین: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: ملت ایران با حضور بی‌نظیر خود در عرصه راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کرد که دشمن نتوانسته روحیه آنها را به خوبی بشناسد.
کد خبر: 7076
زمان انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱ بعد از ظهر -
87 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از مهر – حجت‌الاسلام مهدی ستوده در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن اظهار کرد: استکبار ادعا می‌کند که نسل نوجوان و جوان ایران را در مسیر انحراف قرار داده در حالی که امروز بیشترین قشر تأثیرگذار و حاضر در میدان دفاع از استقلال و تمامیت این کشور نوجوانان و جوانانی بودند که دهه هشتاد و نودی محسوب می‌شوند.

وی تصریح کرد: میدان‌داری نوجوانان و جوانان فضا را برای صلابت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران فراهم کرده و در نقطه مقابل دشمن را به ذلت و سرگیجگی انداخته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: این حضور در یک سال آینده انقلاب اسلامی را از تهدیدها و توطئه‌ها مصون نگه خواهد داشت و بار دیگر به جهانیان ثابت خواهد کرد که مردم ایران هرگز از انقلاب ۵۷ و پیام راستین آن عقب‌نشینی نکرده و حاضر نیست صحنه را خالی کند.

حجت‌الاسلام ستوده دستاوردهای حوزه فرهنگی، دینی و اعتقادی را در این ۴۴ سال بی‌نظیر توصیف کرد و افزود: دشمن تلاش می‌کند تا به هر شکل ممکن نقطه انسجام و وحدت ملی را مخدوش کند در حالی که راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایشی حقیقی از وحدت و همبستگی ایرانیان بود تا ثابت شود این ملت بر همان عهدی که بسته پایدار و پایبند است.

وی حضور سیل‌آسای مردم را در راهپیمایی امروز نشان از رویش‌های انقلاب عنوان کرد و ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران امروز با وجود همه حیله‌گری‌های نظام غرب و شرق به صحنه آمدند تا به دنیا اعلام کنند که انقلاب و راه آن زنده و بالنده است و هیچ توطئه‌ای از سوی دشمنان نمی‌تواند عظمت و اقتدار این کشور را مخدوش کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل خاطرنشان کرد: در ادامه راه به پیوند عزتمند ارزش‌های دینی و اعتقادی همراه با مطالبات به حق مردم نیاز داریم و ضروری است مسئولان نیز با همتی مضاعف در سنگر خدمت‌رسانی حاضر و مهیا شوند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *