امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

وضعیت معابر محله های شمال تهران پس از بارش برف

شمیرانات- ابتکارآنلاین: برف روبی در معابر شمال تهران به ویژه منطقه یک شهرداری تهران به صورت مستمر ادامه دارد و شریان های اصلی هم باز است؛ با این وجود اداره آموزش و پرورش شهر تهران صبح امروز/چهارشنبه/ از غیرحضوری بودن مدارس مناطق یک تا ۵ خبر داد.
کد خبر: 7201
زمان انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴ بعد از ظهر -
40 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – محلات شمیران در منطقه یک شهرداری تهران در منتهی‌الیه شمال شرقی پایتخت واقع شده‌ و شمالی‌ترین منطقه شهر تهران محسوب می شود.

این منطقه از شمال (شمیران) به رشته‌ کوه البرز، از غرب به منطقه اوین، از جنوب به بزرگراه شهید چمران و بزرگراه مدرس و بزرگراه شهید صدر و از شرق به لواسانات محدود می‌شود.

یکی از نواحی مهم و تاثیرگذار شهرداری منطقه یک تهران ناحیه ۱۰ است و عملیات برف روبی در آن به گفته شهردار این ناحیه به صورت مستمر در حال اجرا است.

مهدی رحیمی از حضور مستمر و آماده باش نیروهای این ناحیه و عوامل برفروبی از شب گذشته و ساعات اولیه بامداد امروز با توجه به هشدارهای هواشناسی در زمینه بارش برف خبر می دهد.

وی ادامه داد که فعالیت های پاکسازی معابر از نخستین ساعات اولیه صبح امروز ٢۶ بهمن ماه ۱۴۰۱ با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات به منظور مساعد کردن معابر برای تردد سواره و پیاده شهروندان آغاز شده و تا زمان استقرار شرایط پایدار جوی تداوم خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: تمام خیابان های اصلی و فرعی و شهرک های سطح محدوده از جمله محلاتی، قائم، لاله، کوثر و سوهانک باز است.

رحیمی یادآور شد: شریان های اصلی بزرگراه ارتش در چندین مرحله شن مخصوص پاشی شده و ترافیک در معابر اصلی روان است.

۵۰۰ نیروی خدمات شهری و فضای سبز در نقاط برف‌گیر منطقه یک

سید مهدی صباغ شهردار منطقه یک هم در این باره گفت: ۵۰۰ نیروی خدمات شهری برای برف‌روبی معابر آماده‌باش هستند و از سوی دیگر در ۷۰۰ نقطه جدید کیسه‌های شن و نمک جایابی شدند.

وی خاطرنشان کرد: ۱۵۰ دستگاه ماشین‌آلات برف‌روب مشغول فعالیت در منطقه هستند و از دیروز ۱۵۰۰ تُن شن‌ و ماسه نیز در منطقه توزیع شده است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *