امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
استاندار کردستان:

مجموعه ورزشی کارگران در سنندج سریعتر به اتمام برسد

سنندج- ابتکارآنلاین: استاندار کردستان بر لزوم اتمام سریع مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران در سنندج برای ارائه خدمات بهتر به این قشر تلاشگر تاکید کرد.
کد خبر: 7306
زمان انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸ قبل از ظهر -
88 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایرنا – اسماعیل زارعی کوشا روز یکشنبه در بازدید از طرح در حال ساخت مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران در منطقه بهاران سنندج اظهار کرد: تلاش شبانه‌روزی برای اتمام این طرح بزرگ، افتتاح استراحتگاه و استخر آن ضروری است.

وی ادامه داد: امیدواریم با راه‌اندازی این مجموعه کارگری، زمینه خدمت‌رسانی روزافزون دولت مردمی سیزدهم برای کارگران کردستانی فراهم شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان هم در این بازدید ضمن قدردانی از توجه استاندار کردستان به بحث ورزش کارگری و با اشاره به سال‌ها بلاتکلیفی این مجموعه ورزشی کارگری، گفت: در سفر رئیس جمهور به استان ۱۶ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و آماده سازی این مجموعه و ۲ میلیارد تومان نیز برای مجموعه فرهنگی ورزشی مریوان اختصاص یافت.

فرزاد پیشکاری اضافه کرد: در استان کردستان چهار مجموعه ورزشی کارگری در شهرستان‌های سنندج، مریوان، بیجار و قروه سالانه خدمات فرهنگی، ورزشی و تفریحی به کارگران و خانواده های کارگری ارائه می دهند و در تلاش هستیم با رایزنی های صورت گرفته، در سایر شهرستان های استان نیز مجموعه های فرهنگی ورزشی کارگری راه اندازی کنیم.

وی افزود: مجموعه فرهنگی، ورزشی کارگران بهاران سنندج در چهار پروژه، زمین چمن مصنوعی، مجموعه سرپوشیده چند منظوره و هتل و استراحتگاه کارگران در زمینی به مساحت ۳۶ هزار متر مربع در حال خدمت رسانی به مردم سنندج است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان یادآور شد: با توجه به تلاش شبانه روزی مجموعه همکاران و تاکید استاندار کردستان، استخر و هتل این مجموعه در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *