امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار:

۵۰ درصد روستاهای قرچک به دوربین پایش تصویری مجهز است

قرچک – ابتکارآنلاین: فرماندار شهرستان قرچک گفت: در حال حاضر از هشت روستای این شهرستان ۵۰ درصد آنها شامل امین‌آباد، قشلق اول، قشلاق دوم و داودآباد از دوربین‌های پایش تصویری سرعت سنج، پلاک خوان و امنیتی برخوردار هستند.
کد خبر: 7421
زمان انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۴ بعد از ظهر -
100 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – علیرضا فاتحی‌نژاد روز سه‌شنبه در جلسه بررسی وضعیت پایش تصویری مناطق روستایی قرچک که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته و با انتخاب مشاور، اقدامات لازم برای تجهیز روستاهای صالح‌آباد، ولی‌آباد، محمدآباد و قشلاق جیتو به سامانه پایش تصویری انجام شده و پس از ارائه مشاوره لازم و انجام مراحل قانونی تعیین پیمانکار، دوربین در این چهار روستا نیز نصب خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: هزینه نصب سامانه پایش تصویری از محل اعتبارات دهیاری‌های تامین می‌شود.

این مسئول افزود: به منظور افزایش سطح ایمنی مناطق روستایی و پیشگیری از حوادث رانندگی، تمام روستاهای بخش مرکزی به دوربین‌های پایش تصویری مجهز می‌شوند.

فرماندار قرچک ادامه داد: پایش تصویری علاوه بر مدیریت جاده‌ها، شهرها و روستاها، کاربردهای انتظامی و امنیتی نیز دارد، بنابراین برای ایجاد نظم و امنیت در جامعه موثرند.

وی اضافه کرد: نصب دوربین‌های مداربسته پایش تصویری در خروجی‌ها و ورودی مکانهایی که احتمال جرائم وجود دارد، وقوع بسیاری از سرقت‌ها و جرم‌های احتمالی در روستاها را کاهش می‌دهد.

به گزارش ایرنا، قرچک شهرستانی تک بخشی است که از هشت روستای دارای دهیاری برخوردار است و از جمعیت ۲۷۰ هزار نفری این شهرستان ۳۰ درصد آنها در مناطق روستایی زندگی می‌کنند.

قرچک در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *