امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

۶ باند تولید مواد محترقه در غرب استان تهران متلاشی شد

شهریار – ابتکارآنلاین: فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: یک میلیون و ۷۵۰ هزار قلم انواع مواد محترقه پرخطر از یک باند ۶ نفره در شهرستان ملارد کشف شد.
کد خبر: 7414
زمان انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱ بعد از ظهر -
56 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سردار کیوان ظهیری روز سه شنبه در نمایشگاه کشفیات مواد محترقه پرخطر غرب استان تهران اظهار داشت: با رصد اطلاعاتی چهار کارگاه تولید گسترده مواد محترقه در شهرستان ملارد کشف شد.

وی با اشاره به کشف یک میلیون و ۷۵۰ هزار قلم انواع مواد محترقه افزود: یک باند ۶ نفره که در تولید و توزیع مواد محترقه پر خطر فعالیت می‌کردند دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: یک میلیون و ۷۵۰ هزار مواد محترقه برای نا آرام کردن جامعه در چهارشنبه آخر سال تدارک دیده شده بود که پلیس با چشمان تیز بین خود این محموله بزرگ را توقیف کرد.

ظهیری با بیان اینکه بیش از ۹ تن اکلیل ، سرنگ و مواد اولیه ساخت مواد محترقه خطرناک از این باند کشف شد، اضافه کرد: پنج نفر از تولید کنندگان مواد محترقه از اتباع بیگانه بودند که قطعا با برخورد قاطع قانون مواجه خواهند شد.

این مسئول ادامه داد: خانواده‌ها باید مراقبت‌های بیشتری در دسترسی فرزندان خود به مواد محترقه داشته باشند و در صورت اطلاع از محل خرید و فروش مواد پرخطر محترقه، پلیس را از طریق سامانه ۱۱۰ مطلع کنند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان به کشف ۵۵ قبضه سلاح گرم در شهرهای غرب استان تهران اشاره و یادآوری کرد: یک باند ۹ نفره که اقدام به خرید و فروش سلاح گرم می‌کردند دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *