امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
استاندار تهران:

تولید محتوا از مهم‌ترین ارکان اطلاع‌رسانی است

ری – ابتکارآنلاین: استاندار تهران گفت: دستگاه‌های اجرایی در تولید اخبار و اطلاعات باید هدفی مشخص داشته باشند و لازم است تولید محتوای اثرگذار در اولویت شورای اطلاع‌رسانی استان باشد.
کد خبر: 7440
زمان انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰ بعد از ظهر -
55 بازدید

به گزارش خبرنگار آبرومند – علیرضا فخاری شامگاه سه شنبه در سی‌ وسومین جلسه شورای‌ اطلاع‌رسانی استان تهران با اشاره به اهمیت تولید محتوا اظهار داشت: تولید محتوا از مهم‌ترین ارکان اطلاع‌رسانی است، چرا که محتوای تولید شده بر اثر تکرار تبدیل به فرهنگ می‌شود، از اینرو چگونگی و نحوه تولید محتوا اهمیت فزاینده‌ای دارد.

وی افزود: طرح و ارائه راهکارهای اثربخش و مخاطب‌پسند در حوزه اطلاع‌رسانی و تبلیغات و اقدامات رسانه‌ای دستگاه‌های اجرایی از مهم‌ترین مباحث جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان تهران است.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: در مسیر تولید محتوای جذاب و اثرگذار، فضاشناسی، شناسایی مخاطبین و گروه سنی هدف از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است تا مخاطب به کسب آگاهی رغبت پیدا کند.

فخاری تاکید کرد: باید از موضوعات خبری تکراری دوری کنیم و برای ارتقاء آگاهی و اطلاع‌رسانی تنوع موضوعی داشته باشیم تا مخاطبین را جذب کنیم، در این راستا دستگاه‌ها باید در تولید اخبار و اطلاعات قابل انتشار هدف‌گذاری داشته باشند.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های مهم خبری، مرجعیت است و باید دستگاه‌ها در زمینه اطلاع رسانی هماهنگی داشته باشند تا اطلاع رسانی به صورت صحیح انجام و از چندگانگی جلوگیری شود.

سی‌وسومین جلسه شورای‌ اطلاع‌رسانی استان تهران به ریاست علیرضا فخاری استاندار تهران و با حضور سیدعباس جوهری معاون سیاسی و اجتماعی استاندار، مدیرکل حوزه استاندار، مدیر کل دفتر اجتماعی استانداری، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و دیگر اعضا برگزار شد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *