امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار ملارد:

ساخت و سازهای بی رویه به روستاهای ملارد صدمه وارد کرده است

ملارد- ابکارآنلاین: فرماندار گفت: ساخت و سازهای بی رویه در بخش مرکزی در سنوات گذشته به روستاها صدمه وارد کرده و در دوره جدید به پشتوانه مردم در مقابل سودجویان ایستاده ایم.
کد خبر: 7696
زمان انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۶ بعد از ظهر -
58 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – جابر کریمی عصر سه شنبه در جمع اهالی ویلا دشت اظهار داشت: الحمدالله با پیگیری و تأمین اعتباراتی که شد طرح هادی ۱۸ روستا پس از سال‌ها مورد بازنگری قرار گرفت و ان شاالله سال آینده مابقی روستاها پیگیری و با تأمین اعتبار به نتیجه خواهد رسید.

فرماندار ملارد افزود: اعتبارات ۸۰ درصد حریم که از سوی شهرداری در سال ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده، اعتبار خوبی است، به امید خدا در سال آینده شاهد رشد پروژه‌ها در روستاها در بخش مرکزی خواهیم بود.

وی گفت: ساخت و سازهای بی رویه در بخش مرکزی در سنوات گذشته به روستاها صدمه وارد کرده است، در دوره جدید به پشتوانه مردم در مقابل سودجویان ایستاده ایم و با مسببین برابر قانون برخورد خواهیم کرد.

کریمی با اشاره‌ای هم به راه‌های دسترسی روستایی داشت و افزود: بخشی از راه‌های دسترسی روستایی بهسازی شده و بخش دیگر در دست پیگیری است و بخشداری این موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری خواهد کرد.

فرماندار ملارد در خصوص نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی اظهار کرد: با پیگیری‌هایی که صورت گرفت، ۵۰ دستگاه اتوبوس توسط شهرداری ملارد خریداری و به مرور به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه خواهد شد و روستاییان عزیز نیز از این اتوبوس‌ها استفاده خواهد کرد.

وی در پاسخ به اعتراضات مردم نسبت به شلوغی نانوایی‌ها گفت: متأسفانه از سال ۹۳ تا به امروز یک کیسه آرد به سهمیه نانوایی‌ها اضافه نشده بود، با پیگیری‌هایی که صورت گرفت چندین نوبت آرد فوق العاده تزریق شد و به دنبال افزایش سهمیه ثابت و ایجاد نانوایی‌های جدید در مناطق مورد نیاز هستیم.

 

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *