امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
استاد حوزه علمیه قم:

هیچکس از زمان ظهور خبر ندارد

قم – ابتکارآنلاین: استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه امام زمان (عج) خودشان به آخرین نائبشان فرمودند که هیچکس از زمان ظهور خبر ندارد، تاکید کرد: باید مراقب باشیم که در انحرافات زمان غیبت گرفتار نشویم.
کد خبر: 7732
زمان انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۵ بعد از ظهر -
119 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از مهر- حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی ظهر چهارشنبه در مسجد مقدس جمکران با تبریک در پیش بودن نیمه شعبان میلاد امام زمان (عج) اظهار کرد: تجلیل و تکریم نیمه شعبان از اهمیت زیادی برخوردار است و باید نسل جوان با سیره و شخصیت حضرت ولیعصر (عج) آشنا شوند.

حجت الاسلام رفیعی با بیان اینکه دوران غیبت حدود ۱۲۰۰ سال به طول انجامیده است، بیان کرد: ما در دوران انتظار وظایفی برعهده داریم و نباید در دوران غیبت از این وظایف غافل شویم.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه یکی از وظایف دوران غیبت معرفت و شناخت نسبت به حضرت ولیعصر (عج) است، گفت: وظیفه دیگر منتظران در دوران غیبت اظهار و ابراز محبت نسبت به امام عصر (عج) است.

وی با بیان اینکه در دوران غیبت وظیفه نداریم دنبال علائم ظهور بگردیم، گفت: ادعای ملاقات، ادعای همسری و ادعای نیابت امام زمان (عج) از آسیب‌هایی است که در عصر غیبت باید از آنها پرهیز شود.

حجت الاسلام رفیعی با اشاره به اینکه امام زمان (عج) خودشان به آخرین نائبشان فرمودند که هیچکس از زمان ظهور خبر ندارد، تاکید کرد: باید مراقب باشیم که در انحرافات زمان غیبت گرفتار نشویم و باید مردم را با امام زمان (عج) مأنوس کنیم.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه منجی موعود مربوط به همه مذاهب و ادیان است، گفت: وظیفه مهم دیگر در زمان غیبت نصرت امام عصر (عج) است، در حد توان خود باید نیمه شعبان را جشن بگیریم و مشکلات اقتصادی نباید باعث شود که ما از امام زمان (عج) غافل شویم.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *