امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
معاون استاندار البرز مطرح کرد؛

الگوسازی از سرآمدان و مفاخر موجب تقویت روحیه خودباوری و غرور ملی

کرج – ابتکارآنلاین: معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز بر تقویت روحیه خودباوری و غرور ملی در جامعه از طریق تکریم و الگوسازی از سرآمدان و مفاخر تاکید کرد.
کد خبر: 7880
زمان انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹ بعد از ظهر -
56 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از مهر-  کاوه حدادپور صبح سه‌شنبه در آئین تکریم و تجلیل سرآمدان علمی استان البرز که با حضور جمعی از نخبگان استان در دانشگاه خوارزمی برگزار شد، اظهار داشت: استان البرز به عنوان قطب علم و فناوری کشور دارای تمرکز بسیار خوبی از لحاظ مراکز علمی در سطح ملی و واحدهای صنعتی است.

وی افزود: وظیفه ما استفاده بهینه از ظرفیت بالفعل و بالقوه مراکز علمی-تحقیقاتی و واحدهای صنعتی استان البرز با هدف رشد و توسعه همه جانبه استان البرز است.

حدادپور گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف سیاست‌مداران استان، تقویت هویت‌محوری در سطح استان و کشور است و برای تحقق این امر می‌بایست ضمن شناسایی دقیق نخبگان علمی و دانشمندانمان، در عرصه تکریم و الگوسازی از ایشان نیز گام برداریم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز با تشکر از مجموعه رسانه‌های خبری استان، به خصوص صدا و سیمای مرکز البرز اظهار داشت: ضرورت نهادینه شدن فرهنگ نخبگانی در کشور و بازنمایی قصه‌های نخبگان و پیشرفت‌های علمی و هویت‌محور در رسانه ملی، لزوم باورمندی اصحاب رسانه به توان و ظرفیت نخبگان را مورد تاکید قرار داد.

وی گفت: تهیه و انتشار مستند و زندگی نامه سرآمدان و نخبگان با هدف الگوسازی و تقویت روحیه خودباوری و غرور ملی در جامعه باید در رأس توجه رسانه‌های استانی و ملی واقع شود.

حدادپور تأکید کرد: در مراسم‌ها و رویدادها استان نظیر گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری باید با دعوت از سرآمدان علمی استان برای استفاده از نقطه نظرات آنان و شناساندن این افراد به قشر جوان جامعه بیشتر بهره‌مند شویم و برگزاری رویدادهای تکریم و الگوسازی را در سطح استان‌های کشور به صورت مستمر انجام دهیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز افزود: استمرار و تمرکز به معرفی سرآمدان و نخبگان جامعه منجر به بهره‌مندی و استفاده بیشتر و مؤثرتر از تفکر و تجارب ارزنده این عزیزان توسط دستگاه‌های اجرایی و نهادها و سازمان‌های دولتی و خصوصی خواهد شد.

گفتنی است در پایان این مراسم، با حضور جمعی از مسئولان ملی و استانی، سرآمدان و نخبگان، اجتماعات نخبگانی، دانشجویان و دانش‌آموزان مستعد و آینده‌دار استان البرز از سه تن از سرآمدان علمی استان البرز تجلیل و تکریم شد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *