امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
استاندار همدان:

بیش از ۱۹ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی اختصاص یافت

همدان – ابتکارآنلاین: استاندار همدان با اشاره به اینکه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان از واحدهای تولیدی حمایت کامل دارد گفت: ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات از محل بند تبصره ۱۸ به برخی از واحدهای تولیدی استان اختصاص یافت.
کد خبر: 7884
زمان انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴ بعد از ظهر -
68 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایرنا – علیرضا قاسمی فرزاد روز سه شنبه در چهل و نهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان افزود: کمک به رفع مشکلات صنایع تولیدی در راستای توسعه و رشد اقتصادی کشور مهمترین ماموریت مدیران اجرایی کشور است.

وی با بیان اینکه رویکرد اصلی دولت سیزدهم حمایت از واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی است ادامه داد: ۲۲۶ مصوبه در جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سالجاری به تصویب رسیده که ۱۹۰ مورد انجام شده و ۳۶ مورد نیز در حال اجرا است.

استاندار همدان از رفع موانع ۶ واحد تولیدی و صنعتی استان در این نشست خبر داد و گفت: این واحدها در مسیر فعالیت خود با موانعی مواجه بودند که در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی و گره از مشکلاتشان باز شد.

قاسمی فرزاد اظهار داشت: مشکلات این طرح ها در زمینه مسائل بانکی، بازپرداخت تسهیلات و رفع مشکل یک طرح مجتمع بین راهی بود که با مصوبات ستاد تسهیل و تصمیمات مقتضی این موانع در راستای رونق فعالیت های تولیدی رفع شد.

وی تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی حاضر در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در نهایت مساعدت با واحدهای تولیدی همکاری دارند.

به گزارش ایرنا، استان همدان دارای حدود ۲ هزار واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی فعال است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *