امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
رئیس کمیته امداد شهرستان پردیس:

۷۳۰ وام قرض‌الحسنه به اعضای زیرپوشش کمیته امداد پردیس پرداخت شد

پردیس – ابتکارآنلاین: رئیس کمیته امداد شهرستان پردیس گفت: با اعتباری افزون بر ۱۲۰ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال ۷۳۰ فقره وام صندوق امداد ولایت به اعضای تحت پوشش پرداخت شد.
کد خبر: 8087
زمان انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱ بعد از ظهر -
41 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – مهدی شعبانی روز دوشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای یکهزار و ۲۶۵ خانواده تحت حمایت و افراد مشمول ۲۱۸ فقره تسهیلات بانکی و امدادی پرداخت شد.

وی افزود: ۳۴ مورد کاریابی و رسیدگی به امور معیشتی و فرهنگی، مسکن بخش دیگری از خدمات ارائه شده به اعضای تحت پوشش این نهاد است.

رئیس کمیته امداد شهرستان پردیس خاطرنشان کرد: ۳۷۱ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد پردیس هستند که با کمک خیران اقدامات فرهنگی و تحصیلی خوبی دریافت کردند.

شعبانی ادامه داد: کمیته امداد امام (ره) شهرستان پردیس ۷۶ یتیم و ۲۳۰ فرزند مشمول طرح محسنین را تحت حمایت خود دارد که سرانه کمک به آنها به ترتیب ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال و هفت میلیون و ۲۰۰هزار ریال بوده و سرانه واریزی کمک حامیان نیکوکار به آنان یک میلیون و ۱۸۰ هزار ریال است.

این مسئول با اشاره به انجام امور عمرانی، توضیح داد: در حوزه امور عمرانی و مسکن و کمک به خرید و ساخت مسکن بیش از یک میلیارد ریال و کمک به تعمیرات مسکن حدود ۳۷میلیارد ریال هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان پردیس اضافه کرد: این دستگاه خدمات رسان در سرفصل‌ وام کارگشایی، حمایتی، اشتغال و خودکفایی، مسکن، درمان، فرهنگی از افراد تحت پوشش با پرداخت تسهیلات حمایت کرده است.

شعبانی با اشاره به شرایط نامناسب اقتصادی مددجویان، اظهار داشت: مشکلات روز افزون اقتصادی افزایش مراجعات مددجویان به این نهاد خدمات رسان را به همراه دارد و منابع داخلی کمیته امداد به هیچ عنوان جوابگوی نیازهای این حجم از متقاضیان نیست.

وی از شهروندان و خیران خواست که در حد وسع و توان همکاری های همه جانبه در سر فصل های مختلف حمایتی و خدماتی با کمیته امداد امام راحل داشته باشند.

این مسئول ادامه داد: ارایه خدمات کمیته امداد به نیازمندان در قالب ۳۵ سر فصل کاری وظیفه بسیار مهم و سنگین است و انتظار داریم که خیران حقیقی و حقوقی، پشتیبان ما برای انجام این وظایف باشند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *