امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تبیین جایگاه هلال احمر در جامعه ضروری است

اردبیل – ابتکارآنلاین: مدیرکل امور حقوقی جمعیت هلال احمر کشور بر ضرورت تبیین جایگاه هلال احمر در جامعه تاکید کرد.
کد خبر: 8100
زمان انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۵ بعد از ظهر -
72 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایسنا – مهدی افتخاری ۲۲ اسفند با حضور در جلسه شورای معاونان و روسای ادارات جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه جایگاه هلال احمر در اذهان مردم است، گفت: نگاه مردم به این جمعیت نگاه مقدسی است و جمعیت هلال احمر در جامعه به تکالیف قانونی خود عمل می کند و مردم قدردان و دعاگوی تلاش این جمعیت هستند.

وی بر ایجاد خلاقیت در بین این جمعیت تاکید کرد و گفت: راز توسعه و موفقیت در هر مجموعه ای همدلی و وفاق است که من این وفاق و همدلی را در بین همکاران جمعیت هلال احمر استان اردبیل به عینه مشاهده کردم به طوری که انتظار می رود با این نگاه مثبت شاهد حرکت رو به جلو و توسعه جمعیت استان باشیم.

افتخاری ادامه داد: ما نباید منتطر وقوع اتفاق و حادثه برای نشان دادن اقدامات جمعیت هلال احمر استان باشیم بلکه تلاش و عملکرد و اقدامات انسان دوستانه و مظلومیت این قشر باید انعکاس خوبی در جامعه داشته باشد تا مردم بیش از پیش با اقدامات زیبای این جمعیت آشنا شوند.

این مسئول از رسانه به عنوان قاره ششم نام برد و افزود: عدم تببین جایگاه هلال احمر باعث قضاوت این جمعیت می شود، در حالی که جمعیت باید با بهره گیری از قدرت رسانه و بحث انعکاس خبر در جامعه بتواند جایگاه واقعی خود را تبین و در جامعه نمایان کند.

ارائه بیش از ۸ میلیارد تومان خدمات حمایتی و درمانی به مردم اردبیل

در ادامه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با تشریح اقدامات اخیر این جمعیت به جایگاه خوب این جمعیت در استان اشاره کرد و گفت: در حوادث اخیر مانند زلزله خوی و ترکیه همکاران این جمعیت کارنامه خوبی از خود در استان به جای گذاشته اند که جای تقدیر دارد.

حمید قویدل گفت: از ابتدای سال جاری بیش از ۸ میلیارد ۸۳۰ میلیون تومان به ۴ هزار ۸۵۰ نفر از مردم استان اردبیل خدمات حمایتی و درمانی ارائه شده است.

وی افزود: برنامه های متعددی از جمله دوره منطقه ای فرماندهان تیم سحر با حضور ۶ استان در اردبیل با تلاش همکاران جمعیت استان اردبیل برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل خاطر نشان کرد: این جمعیت با آموزش های لازم در برابر مخاطرات، مفاهیم بشردوستانه و داوطلبانه، مهارت آموزی و توانمندسازی نوجوانان و جوانان در حوزه کارآفرینی، آموزش های خود مراقبتی، برنامه هایی جهت تربیت مربی و خانواده های آنان و… در استان ارائه خدمات می کند.

یادآور می شود، مدیرکل امور حقوقی جمعیت هلال احمر کشور در سفر به استان اردبیل در جریان اقدامات این جمعیت در استان و نحوه خدمات رسانی مرکز فوریت های دارویی جمعیت هلال احمر استان قرار گرفت.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *