امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

راه حل ثبات اقتصادی کشور کنترل قیمت‌هاست

یزد – ابتکارآنلاین: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: راه‌ حل ثبات اقتصاد کنترل قیمت‌هاست و بسیج تا جایی که در توان دارد همواره به دولت کمک کرده تا بتواند مسئله نوسان قیمت‌ها را کنترل کند.
کد خبر: 8084
زمان انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶ قبل از ظهر -
57 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از مهر- سردار غلامرضا سلیمانی صبح دوشنبه در بدو سفر خود به استان یزد در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار داشت: سال گذشته بسیج سامانه‌ای طراحی کرد که بر قیمت‌ اجناس از مبدأ تولید یا واردات تا مقصد و زمانی که به دست مصرف کننده می‌رسید نظارت داشت و با این سامانه قیمت‌ها قابل کنترل بود که اجرای این طرح با مشکلاتی مواجه شد.

وی عنوان کرد: راه‌حل ثبات اقتصاد کنترل قیمت‌هاست و بسیج تا جایی که در توان دارد همواره به دولت کمک کرده تا بتواند مسئله نوسان قیمت‌ها را کنترل کند.

سلیمانی ادامه داد: بسیج با وزرات کشاورزی تفاهمنامه امضا کرده که در تولید محصولات راهبردی با بالا بردن بهره‌وری آموزش لازم را به کشاورزان بدهد که میزان برداشت در هکتار افزایش یابد و اجرایی شدن آن باید به صورت جهادی پیش رود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: بسیج با وزارتخانه‌های مختلف تفاهمنامه امضا کرده اکه آبرسانی به روستاها، بالا بردن بهره‌وری کاشت دانه‌های روغنی و بالا بردن بهره‌وری در محصولات جو، ذرت و محصولات مزیت‌دار از جمله این موارد است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *