امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

هزینه بستری در بیمارستان‌های دولتی بوشهر رایگان شد

بوشهر – ابتکارآنلاین: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته در سفر استانی رییس‌جمهور و وزیر بهداشت به استان بوشهر هزینه بستری بیماران تحت پوشش نظام ارجاع از ۲۲ اسفند در بیمارستان‌های دولتی رایگان شد.
کد خبر: 8152
زمان انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۳ بعد از ظهر -
69 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایسنا – حسن ملکی‌زاده سه‌شنبه ۲۳ اسفند اظهار کرد: در این طرح مقرر شد بیماران دارای دفترچه بیمه سلامت که در روستاها و شهرهای زیر بیست هزار نفر از مسیر نظام ارجاع و پزشک خانواده خود به بیمارستان های دولتی مراجعه می کنند هزینه بستری آنها رایگان شود.

وی اضافه کرد: سند ملی سلامت بخش که در مرحله نخست شامل طرح رایگان شدن بستری بیماران در استان بوشهر و دو استان محروم دیگر است، با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، رونمایی شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر  تصریح کرد: بر اساس این طرح در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر و روستاهای سه استان بوشهر، خراسان جنوبی و کردستان اجرا می‌شود، در حوزه خدمات ضروری درمانی، اگر بیماران از طریق نظام ارجاع مراجعه کنند، هیچ پرداختی از جیب نخواهند داشت و خدمات در بیمارستان‌های دولتی به صورت رایگان به آنها ارائه می‌شود.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *