امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

عاملان ناامنی میدان صفائیه ری دستگیر شدند

ری – ابتکارآنلاین: سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری اعلام کرد: عاملان ناامنی میدان صفائیه ری شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: 8262
زمان انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷ بعد از ظهر -
44 بازدید

به گزارش خبرنگار آبرومند – سرهنگ حسینعلی ابن علی گفت: در پی مراجعه فردی به واحد گشت کلانتری۱۶۷دولت آباد و اعلام خبری مبنی بر وقوع درگیری دسته جمعی در موقعیت میدان صفائیه موضوع سریعاً در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه هماهنگی های لازم در این خصوص انجام شد، افزود: تیم عملیات کلانتری سریعاً به موقعیت اعزام و ۳نفر را با در دست داشتن سلاح سرد (چاقو و قمه) مشاهده می کنند و عملیات دستگیری آغاز شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری بیان داشت: اراذل و اوباش نوظهور به سمت ماموران حمله ور شدند که با چابکی پلیس دونفر از آنها زمین گیر شدند و یک نفر از آنها با سواستفاده از تجمع شهروندان و ترافیک ایجاد شده از محل متواری شد.

سرهنگ ابن علی با اشاره به اینکه چندین قبضه سلاح سرد از متهمان کشف شد، عنوان کرد: در این رابطه یک دستگاه خودرو سواری متعلق به متهمان در محل نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد و متهمان پس از تکمیل پرونده و پایان تحقیقات تحویل مراجع قضائی شدند.

دستگیری باند سارقان خودرو

سرهنگ ابن علی در خبری دیگر گفت از انهدام باند ۳ نفره ای خبر داد که با جعل مدارک اقدام به ترخیص خودرو و فروش آن می کردند.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی توسط عوامل کلانتری۱۷۷خاورشهر شناسایی و دستگیر شدند که تاکنون ۲مالباخته در این خصوص شناسایی و به کلانتری دعوت شدند که تحقیقات جهت تکمیل پرونده در این خصوص ادامه دارد.

دستگیری سارق لوازم خودرو در باقرشهر

سرهنگ ابن علی همچنین از دستگیری یک نفر سارق حرفه ای لوازم خودرو در محدوده باقرشهر توسط ماموران کلانتری۱۷۵باقرشهر، خبر داد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم بیش از ۱۵ قلم انواع لوازم مسروقه خودرو کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از سه مالباخته شناسایی و به کلانتری دعوت شدند تحقیقات جهت شناسایی دیگر مالباختگان پرونده در این خصوص ادامه دارد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *