امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدارس پاکدشت برای پذیرایی از مسافران نوروزی تجهیز شد

پاکدشت – ابتکارآنلاین: در آستانه فرا رسیدن ایام نوروز و آغاز سفرهای نوروزی، آموزش و پرورش پاکدشت با تجهیز ۲ مدرسه نمونه، آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است.
کد خبر: 8265
زمان انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸ بعد از ظهر -
49 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سیداصغر میرقاسمی اظهار داشت: ستاد اسکان مسافران نوروزی، مستقر در مدارس نمونه شهرستان پاکدشت آماده اسکان و پذیرایی از مسافران نوروزی است، هنرستان عفاف شهرستان پاکدشت مستقر در محدوده خاتون‌آباد، خیابان شهید ابراهیم میرآخوری، با تجهیز ۱۲ کلاس به امکاناتی نظیر تلویزیون، یخچال، تخت‌خواب، فرش و پتو میزبان مسافران نوروزی است.

وی افزود: مسافران نوروزی می‌توانند برای هماهنگی اسکان در این مرکز، با شماره تلفن ۰۲۱۳۶۴۶۱۰۷۰ تماس حاصل نمایند.

میرقاسمی افزود: علاوه بر این، همچون سال گذشته دبیرستان نرجس در شهر شریف‌آباد به عنوان ورودی و خروجی استان تهران از شرق کشور، با تجهیز ۱۶ کلاس، آماده اسکان مسافران نوروزی است.

میرقاسمی اضافه کرد: به منظور آشنایی مسافران با ظرفیت‌های پاکدشت، بروشورهایی تهیه شده و در اختیار آنان قرار می‌گیرد تا این افراد در زمان حضور در شهرستان، از امکانات، آثار تاریخی به ویژه گلخانه‌های تولید گل و گیاه بازدید کنند.

وی گفت: در طول اجرای این طرح، از محل اسکان مسافران به طور مستمر بازدید می‌شود تا مشکلی برای میهمانان شهرستان که سفیران فرهنگی کشور هستند، به وجود نیاید.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت تصریح کرد: تابلوهای راهنمایی محل اسکان مسافران در طول محور امام رضا (ع) نصب شده و اطلاعات لازم را به آنان ارائه می‌دهد.

وی شماره تماس این مرکز را ۰۲۱۳۶۴۷۲۷۹۴ اعلام کرد.

شهرستان پاکدشت، دروازه ورودی و خروجی استان تهران از شرق کشور که در مسیر محور امام رضا (ع) واقع شده است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *