امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
معاون صنایع پتروشیمی خلیج فارس:

پارک‌های پتروشیمیایی در نوار ساحلی چابهار تا خرمشهر ایجاد می‌شود

بوشهر – ابتکارآنلاین: معاون حاکمیت، خدمات مشترک و سامانه های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس گفت: به زودی طرح ایجاد پارک‌های پتروشیمیایی در نوار ساحلی چابهار تا خرمشهر وارد فاز اجرایی می‌شود.
کد خبر: 8275
زمان انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۷ بعد از ظهر -
64 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایسنا – معاون حاکمیت، خدمات مشترک و سامانه‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس یکشنبه ۲۸ اسفند در مراسم تکریم و معارفه مدیران عامل، سابق و جدید شرکت پازارگاد اظهار کرد: شرکت پازارگاد در تحقق و کسب موفقیت‌های شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در عسلویه، غیر قابل انکار و اثربخش است.

قربانی با اشاره به موفقیت‌های شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در سال ۱۴۰۱ تاکید کرد: افزایش ۵ درصدی تولید مهم است، افزایش فروش و ارزآوری در هلدینگ خلیج فارس، مرهون تلاش‌های تمامی همکاران این هلدینگ بوده و از بهترین موفقیت‌های کسب شده طی یکسال گذشته است.

ویپ همچنین از تلاش‌های حجت نظری در مدت مسئولیت مدیرعاملی شرکت پازارگاد تقدیر و تشکر کرد.

محمد مجاور شیخان، مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد نیز در مراسم معارفه خود ضمن قدردانی از اعتماد جناب دکتر علی عسگری، مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و با اظهار خرسندی از فرصت خدمتگذاری برای مردم استان بوشهر به عنوان استانی که نام و آوازه اش در مبارزه با استعمار و استکبار؛ زبانزد خاص و عام است، اعلام کرد منطقه ویژه اقتصادی عسلویه، پایتخت انرژی کشور است و شرکت پازارگاد با تمام توان، رسالت و مأموریت پشتیبانی از صنعت پتروشیمی را انجام خواهد داد.

وی تصریح کرد: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تلاش برای اعتلای نام ایران اسلامی از افتخارات مدیران محسوب میشود و شرکت پازارگاد نیز با برنامه ریزی اصولی، تمامی مساعی خویش را در مسیر اعتلای صنعت پتروشیمی و شکوفایی اقتصادی صنایع مستقر در این منطقه به کار خواهد گرفت.

حجت نظری، مدیرعامل سابق شرکت پازارگاد هم در این مراسم با ارائه گزارش به وضعیت کنونی شرکت اشاره و از همراهی همکاران در اجرای برنامه‌ها قدردانی کرد.

شایان ذکر است در این مراسم اعضای هیأت مدیره و مدیران صنایع پتروشیمی مستقر در عسلویه، مدیران استانی، فرمانداران، ائمه جمعه و جماعات، شوراهای اسلامی شهر و روستاهای عسلویه، کنگان، جم و دیر، مدیران صنایع و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی از جمله فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه مستقر در منطقه پارس حضور داشته و طی سخنانی ضمن قدردانی از تلاش‌های دکتر نظری در طی مدت تصدی این مسئولیت، برای دکتر شیخان؛ مدیرعامل جدید پازارگاد، آرزوی موفقیت کردند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *