امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
رئیسی در جمع راهیان نور:

مسئولان بدانند هر چه داریم از شهدا است

آبادان – ابتکارآنلاین: رئیس جمهور گفت: مسئولان پشت میزهایشان بدانند که هر چه داریم از شهداست پس تلاش کنند گره از کار و مشکلات مردم باز کنند.
کد خبر: 8312
زمان انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵ بعد از ظهر -
57 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از مهر- سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز در جمع زائران راهیان نور در یادمان عملیات کربلای چهار اظهار کرد: فضای یادمان‌های راهیان نور محل مناسبی برای تلنگر به همه ما به ویژه مسئولان است، محیطی که شهدا در آن آسمانی شدند و حالِ آن قابل بیان نیست.

رئیسی افزود: روایت آنچه بر شهدا و رزمندگان گذشت اکنون می‌تواند به ما یادآور شود که جای جای خوزستان محل شجاعت و ایثار آنهاست و دانشگاه ما بداند که امنیت و آسایش و علم و دانش از آن شهداست.

وی بیان کرد: مسئولان پشت میزهایشان بدانند که هر چه داریم از شهداست پس تلاش کنند گره از کار و مشکلات مردم باز کنند و در راستای شادی آنها بکوشند.

رئیس جمهور عنوان کرد: یادمان‌های شهدا، یادگار رزمندگان و حماسه سازی هاست و باید حفظ شود. مردم ما ترجیح می‌دهند که به چنین فضاهای مقدسی در ایام نوروز و سال نو وارد شوند و این مایه افتخار ماست.

وی افزود: راهیان نور حرکت عظیمی ست که جوانان ما در آن شرکت می‌کنند و من اعتقاد دارم حرکت راهیانِ پیشرفت لازم است تکرار شود و تداوم داشته باشد که جوانان بدانند چه پیشرفت‌هایی در کشور حاصل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس جمهور امروز از طریق فرودگاه آیت الله جمی آبادان برای افتتاح طرح گسترش و تثبیت پالایشگاه نفت آبادان وارد این شهر شد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *