امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

استخر شهدای آتش نشان اسلامشهر با مطالبه مردم بازگشایی شد

اسلامشهر- ابتکارآنلاین: رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر از راه اندازی مجدد استخر و مجموعه ورزشی شهدای آتش نشانی همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: 8351
زمان انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵ بعد از ظهر -
330 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حجت الاسلام سید بهنام میرزاپور گفت: فعال شدن استخر شهدای آتش نشانی یکی از مطالبات شهروندان اسلامشهری بود که این مجموعه ورزشی پس از یک وقفه طولانی مدت با مشارکت بخش خصوصی بازگشایی شد تا بار دیگر پذیرای جوانان و علاقه‌مندان به این ورزش آبی باشد.

وی افزود: این مجموعه در ایام ماه مبارک رمضان از اذان مغرب تا اذان صبح، میزبان علاقمندان و دوستداران این ورزش مفرح در بخش آقایان خواهد بود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر ادامه داد: این مجموعه ورزشی شامل؛ استخر شنا، جکوزی، سونای خشک و بخار، حوضچه آب سرد، استخر کودکان، آب درمانی، حمام ترکی همراه با کافی شاپ و پارکینگ اختصاصی و رایگان است.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند به نشانی اسلامشهر، خیابان صیاد شیرازی (دانشگاه)، کوچه ثبت احوال، جنب ساختمان شهرسازی شهرداری و بنیاد شهید، مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۵۶۳۶۹۵۲۳ تماس بگیرند.

اسلامشهر با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب تهران قرار گرفته است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *