امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی «ایران من» در کاخ گلستان

تهران- ابتکارآنلاین: نمایشگاه صنایع‌دستی «ایران من» در مجموعه ثبت جهانی کاخ گلستان در تهران افتتاح شد.
کد خبر: 8329
زمان انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰ قبل از ظهر -
57 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایرنا – نمایشگاه صنایع‌دستی مجموعه ثبت جهانی کاخ گلستان که از سلسله نمایشگاه‌های ایران من است، صبح امروز دوشنبه، هفتم فروردین با حضور آفرین امامی مدیر این مجموعه و روح‌الله حسین‌زاده مدیر عامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی گشایش یافت.

«ایران من» در ۱۱ نقطه کشور

نمایشگاه های ایران من در چند ماه گذشته در نقاط مختلف کشور برگزار شده و در ایام نوروز در ۱۱ نقطه کشور در حال برگزاری است.

هدف از برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی ایران من کمک به معرفی صنایع‌دستی کشور، توسعه و افزایش تولید صنایع‌دستی کشور، رونق کسب‌وکار صنعتگران این حوزه و کمک به حرکت درآمدن چرخ اقتصاد کشور است.

نمایشگاه های ایران من در استان های خراسان رضوی، گلستان، مازندران، تهران، همدان و کرمان از ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ آغاز شده و تا ۱۵ فرودین ادامه دارد.

در مجموع ۱۱ نمایشگاه و ۴۵۰ غرفه در حال برگزاری است. این غرفه‌ها در آرامگاه فردوسی، نهارخوران گرگان و پارک کبودوال علی‌آباد کتول، شهرستان‌های رامسر در محل سه‌راه آبگرم، باغ ۳۳ هکتاری و بابلسر بین پارکینگ ۲ و ۳، کاخ نیاوران، آرامگاه بوعلی‌سینا و تپه هگمتانه و در شهر جهانی گلیم سیرجان دایر شده است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *