امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی خبر داد؛

ضرورت تهیه و تدوین برنامه تأمین آب پایدار برای شیراز

شیراز- ابتکارآنلاین: نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی بر تأمین منابع آب پایدار برای شهرستان شیراز تاکید کرد و گفت: برای تأمین آب پایدار در شیراز باید یک برنامه دقیق و مدون تهیه کرد.
کد خبر: 8376
زمان انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹ بعد از ظهر -
53 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از مهر- ابراهیم عزیزی در دیدار با مدیر عامل آبفای شیراز بیان کرد: رویکرد جهادی در مجموعه آبفای شیراز موجب شد تا علی رغم همه تنش‌های آبی سال گذشته، مردم دغدغه آب نداشته باشند.

او تاکید کرد: امسال نیز در کنار سایر اقدامات، اولویت ما باید تأمین آب پایدار برای شهرستان شیراز باشد که در این راستا از ظرفیت‌های بخش خصوصی، تسهیلات بانکی و دولتی می‌بایست بهره برد.

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: امسال تأمین آب پایدار روستاهای اطراف شیراز نیز یک اولویت برای آبفا است و باید برای آن برنامه‌ای مدون داشت، موضوعی که در سال‌های گذشته کمتر بدان توجه شده است.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر لازم باشد وزیر نیرو و مسئولان آبفا را به شیراز دعوت خواهیم کرد تا با یک بازدید میدانی، نیازهای شهرستان را به این افراد بازگو کرده و برای جذب اعتبارات لازم اقدام نمائیم.

عزیزی همچنین بر توجه آبفا به شهر صدرا نیز تاکید کرد و گفت: صدرا یکی از کانون‌های مهم جمعیتی شهرستان شیراز است و برای تأمین آب این منطقه باید برنامه‌ریزی دقیقی داشت.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *