امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

رأی مردم به جمهوری اسلامی حرکتی معجزه‌آسا بود

قزوین - ابتکارآنلاین: دبیر حزب موتلفه استان قزوین گفت: پیروزی‌های امروز کشور نشان‌دهنده موفقیت انقلاب اسلامی و حقانیت رأی مبارکی است که مردم در سال ۵۸ به صندوق ریختند.
کد خبر: 8464
زمان انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹ قبل از ظهر -
82 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از مهر – محمدحسین شفیعی‌ها با اشاره به فرارسیدن سالروز ۱۲ فروردین اظهار کرد: حضور با شکوه مردم در انتخابات ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ و رأی مردم به جمهوری اسلامی حرکتی معجزه‌آسا بود.

وی با بیان اینکه این نتیجه نشان داد انقلاب اسلامی از دل توده مردم و تمامی طبقات مردمی شکل گرفته است، اظهار کرد: تنها دو ماه پس از پیروزی انقلاب مردم برای تثبیت حاکمیت دینی پای صندوق‌های رأی حاضر و رأی قاطع و تکرار نشدنی را ثبت کردند.

دبیر حزب موتلفه استان قزوین تصریح کرد: ثمره این حضور مردم و حمایت آن‌ها از انقلاب اسلامی در این چهار دهه استقامت و پایداری جمهوری اسلامی و اثبات حقانیت آن است.

وی با بیان اینکه رأی ۱۲ فروردین سال ۵۸ که به‌درستی به صندوق‌ها ریخته شد، افق دید بلند مردم را نشان داد، تصریح کرد: مردم با راهنمایی امام خمینی (ره) دید و افق بلند خود را به نمایش گذاشتند.

شفیعی‌ها با بیان اینکه در عمر انقلاب اسلامی تلاش‌های زیادی برای مخدوش کردن وجهه اسلامی و انقلابی بودن جمهوری اسلامی انجام شد، ادامه داد: گروه‌ها و نحله‌های فکری سکولار، چپ و یا کمونیستی تلاش می‌کردند نگاه مردم را به انحراف بکشانند.

وی تأکید کرد: امام (ره) به‌عنوان رهبر جامعه در عین اینکه به مردم برای انتخاب نظام سیاسی خود آزادی عمل دادند، خود به جمهوری اسلامی رأی دادند و مردم نیز که صداقت، پاکی و درستی را در وجود امام (ره) دیده بودند به نظر او رأی دادند.

این فعال سیاسی تأکید کرد: در طول ۴۴ سال گذشته موفقیت‌های بزرگی به دست آوردیم که ناشی از همین حسن نیت و دید عمیق مردم ما بوده است.

وی گفت: جمهوری اسلامی علی‌رغم اینکه مشکلات سخت و سنگینی را در حوزه‌های معیشتی پشت سر گذاشته اما هرگز متوقف نشده و در مسیر موفقیت‌های روزافزون حرکت کرده است.

شفیعی‌ها اظهار کرد: پیروزی‌های امروز کشور نشان‌دهنده موفقیت انقلاب اسلامی و حقانیت رأی مبارک و میمونی بود که مردم در سال ۵۸ به صندوق ریختند.

مسئولان به دنبال تحقق شعار سال باشند

وی افزود: امروز با استقامت و صبوری مردم، که در مقابل همه سختی‌ها و فشارهای طاقت‌فرسا حامی انقلاب هستند و همچنین تلاش بی‌وقفه و جهادی مسئولان می‌توانیم از این موانع و گرفتاری‌ها عبور کنیم و به موفقیت‌های بزرگ‌تری برسیم.

این کارشناس سیاسی تأکید کرد: مسئولان باید با دقت به دنبال تحقق مسیری باشند که رهبر انقلاب در ابتدای سال ترسیم کردند و بدون شک حرکت جهادی مسئولین در این حوزه می‌تواند پایانی بر مشکلات معیشتی مردم باشد.

وی با بیان اینکه امروز در روابط بین‌المللی کشور شاهد تحولات شگرفی هستیم، تصریح کرد: تَرَک دیوار سلطه سیاه لیبرالیسم غربی بزرگ‌تر شده و هژمونی آن در حال فروپاشی است و می‌بینیم که حتی کشورهایی که تا به امروز به دنبال ارتباط با آمریکا بودند نیز در روابط خود با این کشور تجدیدنظر می‌کنند.

دبیر حزب موتلفه استان قزوین اضافه کرد: در این موج اگر بتوانیم سلطه دلار را از اقتصاد ایران خارج کنیم گام خوبی در راه رفع مشکلات اقتصادی مردم برداشته‌ایم.

دست‌های دشمنان را در طرح موضوع رفراندوم می‌توان دید

وی در ادامه با اشاره به طرح برخی شبهات و مسائل در رابطه با برگزاری مجدد رفراندوم در کشور گفت: اگر به تاریخ کشورها و نظام‌های سیاسی نگاه کنیم برگزاری رفراندوم برای تمایل مردم به تغییر نظام حاکمیتی وجود ندارد و اصلاً منطقی نیست.

شفیعی‌ها افزود: تمدن‌ها بر پایه نظام‌های با سابقه و بادوام شکل می‌گیرند و این‌گونه نیست که هر نسلی یک‌بار در مورد نظام مستقر خود نظر بدهد و اصلاً منطقی نیست.

وی اظهار کرد: امروز بعد از ۴۴ سال باید مسیر را بررسی کنیم که اگر روبه‌جلو بوده آن را تقویت کنیم و اگر ضعف داشته باید ضعف‌ها اصلاح شود.

این فعال سیاسی با بیان اینکه این ادعای رفراندوم از سوی عناصر بیگانه ضد دین و ضد ایران مطرح می‌شود، افزود: تفکر معاند اگر بتواند با اغتشاش نظام را عوض کند دست به اغتشاش می‌زند و اگر هم با شبهه و ایجاد میل به رفراندوم به اهداف خود برسد از این مسیر حرکت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: مردم نظام جمهوری اسلامی را در این ۴۴ سال به اشکال مختلف تأیید کرده‌اند و نظام‌های سیاسی دنیا نیز این را فهمیده‌اند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *