امروز شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳
استاندار تهران:

شهید حیدری نمونه بارز ایثار مردم ایران در دفاع از ارزش‌های اسلامی است

قرچک – ابتکارآنلاین: استاندار تهران گفت: شهید مدافع حرم، میلاد حیدری که توسط عوامل رژیم اشغالگر قدس به شهادت رسید، نمونه بارز ایثار مردم ایران اسلامی در دفاع از ارزش‌های اسلامی است.
کد خبر: 8485
زمان انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵ بعد از ظهر -
1411 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – علیرضا فخاری روز دوشنبه در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم میلاد حیدری که در شهرستان قرچک برگزار شد، گفت: شهید حیدری نمونه بارزی از افق دید ملت‌های مسلمان در اقصی نقاط جهان در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، اسلام و به ویژه مردم مظلوم فلسطین است.

وی گفت: مردم ایران در حفظ ارزش‌های ملی و دینی و ارزش‌های حاکم بر جهان اسلامی آماده جانفشانی هستند که نمونه بارز آن را می‌توان در شهادت شهید حیدری به خوبی مشاهده کرد.

فخاری تصریح کرد: امروز ایران اسلامی برای تأمین امنیت داخلی خود راهبردی بلندمدت و دوردست اتخاد کرده و امنیت خود را نه در مرزهای کشور که در دورترین نقاطی که استکبار جهانی و دشمنان برای کشور توطئه کرده، تأمین می‌کند.

وی افزود: امروز ایران اسلامی تمام توطئه‌ها و تحرکات دشمنان قسم خورده نظام را در دورترین نقطه از مرزهای کشور رصد و کنترل می‌کند و حضور مستشاران نظامی ایران در سوریه، برای مقابله با حرکات ضد انسانی و تروریستی استکبار است.

وی گفت: شهید حیدری نمونه بارز ایثار مردم ایران در دفاع از ارزش‌های اسلامی است، حرکتی که با صلابت حضور مردم در ادامه راه شهیدان امتداد دارد.

پاسدار شهید میلاد حیدری سحرگاه جمعه یازدهم فروردین ماه ۱۴۰۲ مصادف با نهم ماه مبارک رمضان در ،حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در حوالی دمشق به شهادت رسید.

وی از نیروهای فرماندهی سایبری سپاه، اصالتا اهل روستای وینسار از شهرستان قروه استان کردستان بوده و ساکن شهرستان قرچک است.

این پاسدار اسلام در هنگام شهادت ۳۲ سال داشت و از وی ۲ فرزند ۶ و سه ساله به یادگار باقی مانده است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *