امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین:

اقتصاد به یکی از اصلی ترین ضعف‌های کشور تبدیل شده است

قزوین - ابتکارآنلاین: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: پیشرانی جهاد تبیین از طریق راهبری زیست بوم فرهنگی- تبلیغی با توانمندسازی حلقه های میانی باید در دستور کار سازمان تبلیغات اسلامی قرار بگیرد.
کد خبر: 8501
زمان انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹ قبل از ظهر -
67 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از مهر- حجت‌الاسلام یوسف پورآرین ظهر دوشنبه در جمع کارکنان تبلیغات اسلامی قزوین با بیان اینکه سال ۱۴۰۲ باید سال تحول در کشور باشد، اظهار کرد: ملزومات تحول از دید مقام معظم رهبری اعتماد به نفس ملی و هوشیاری است.

وی با بیان اینکه ملتی که اعتماد به نفس دارد می‌توان اقدامات تحولی را انجام دهد، افزود: عدم هوشیاری و غافل بودن از دشمن ممکن است به بهانه تحول به نقاط قوت خودمان آسیب وارد کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین با بیان اینکه اقتصاد به یکی از اصلی ترین ضعف‌های کشور تبدیل شده است، افزود: راه عبور از این مشکل افزایش تولید است که مقام معظم رهبری آن را به عنوان راهبرد اصلی سال عنوان کرده است.

وی تصریح کرد: ملت و مجموعه‌ای اگر امید نداشته باشد از حرکت باز خواهد ایستاد و بر همین اساس موضوع امیدآفرینی بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری باید در دستور کار سازمان تبلیغات اسلامی قرار بگیرد.

حجت‌الاسلام پورآرین با بیان اینکه باید در سال جدید به دنبال پیشرانی جهاد تبیین باشیم، ادامه داد: این اقدام باید از طریق راهبری زیست بوم فرهنگی- تبلیغی با محوریت دادن به گفتمان سازی و توانمندسازی حلقه‌های میانی و فعالان مردمی صورت بگیرد.

وی در پایان با بیان اینکه امیدآفرینی، خانواده و سبک زندگی موضوعات اصلی هستند که باید در دستور کار باشند، یادآور شد: موضوعاتی را در خانواده و سبک زندگی باید در اولویت قرار دهیم که دشمن بر روی آن برنامه ریزی ویژه ای داشته است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *