امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

بخش تخصصی کودکان بیمارستان ارتش در کرمان افتتاح شد

کرمان – ابتکارآنلاین: بخش تخصصی اطفال حضرت علی اصغر (ع) بیمارستان امام حسین(ع) ارتش کرمان روز سه شنبه با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با اعتباری افزون بر ۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
کد خبر: 8516
زمان انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۰ بعد از ظهر -
58 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایرنا – این بخش درمانی شامل ۱۰ تخت و در ۳۵۰ متر زیربنا طی سه ماه افتتاح شده که فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق نزاجا می گوید از تمامی استانداردهای لازم برخوردار است.

سرتیپ امیر غلامعلیان در حاشیه این افتتاح در جمع خبرنگاران گفت: از امروز با حضور ۲۰ نفر کادر درمانی شامل پزشک متخصص و پرستار این بخش خدمات رسانی خود را شروع کرد.

براساس این گزارش همچنین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در آیین ادای احترام به مقام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهیدان آرمیده در گلزار شهدای شهر کرمان در جمع خبرنگاران گفت: دشمنان ما انواع ترفندها را برای سرنگونی این نظام اسلامی انجام دادند و پس از آنکه موفق نشدند، تمام ترفندها و تلاش خود را برای منحرف کردن اصول کلی نظام به‌کار گرفتند، اما کارساز نبوده و طرفی نبستند.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری افزود: دشمنان به تعبیر رهبر معظم انقلاب جنگ ترکیبی علیه ما شروع کردند و با تمام توان پای کار آمدند اما بدانند به برکت خون شهیدان بویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که احیاگر این نسل و نسل‌های آینده تا ابد است، راه به جایی نخواهد برد و دیر یا زود طومار زندگی ننگین آنها به دست همرزمان حاج قاسم سلیمانی در هم پیچیده خواهد شد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *