امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی عنوان کرد

سپاه پاسداران، نهادی از جنس مردم

کرمان - ابتکارآنلاین: عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: سپاه پاسداران ارگانی بدون مرز و از جنس مردم و در خدمت مظلومان و محرومان ایران و جهان است.
کد خبر: 9043
زمان انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰ بعد از ظهر -
46 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایسنا – احمدعلی مقدم با تبریک سالروز تشکلیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: سپاه، نهاد ارزشمندی است که به تدبیر حضرت امام خمینی(ره) در سال ۵۸ به منظور حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن و همچنین مبارزه با دشمنان تشکیل شد.

وی با بیان اینکه سپاه ارگانی بدون مرز و از جنس مردم و در خدمت مظلومان و محرومان ایران و جهان است، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علاوه بر همه مسئولیت‌هایش در بخش‌های مختلف امنیتی، نظامی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و … مرکز مبارزه با گروه‌های تکفیری، منافقان، تروریست‌ها و دشمنان داخلی و خارجی است و به همین دلیل این قدرت بی بدیل همواره خاری در چشم دشمنان نظام ما بوده و هست.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان گفت: دشمنان جمهوری اسلامی همواره با مواضع عملی و رسمی ضد اسلامی، ایرانی، علیه سپاه پاسداران درحال جنگ با ما هستند چراکه از روز اول تشکیل سپاه، این نهاد با ارزش و انقلابی یکی از بزرگترین موانع سر راه دشمن بوده و هست، زیرا سپاه با پیشرفت‌های گسترده، اقتدار آفرینی و مجذوب کردن افراد، به سدی محکم در برابر اجانب تبدیل شده است.

مقدم عنوان کرد: امام راحل با آینده نگری و تصمیمی حکیمانه، سپاه را برای بقای انقلاب و نظام تشکیل دادند و سپاهیان نیز با تبعیت محض از ولایت و ایفای نقش حماسی و جهادی خود در عرصه‌های گوناگون تاکنون خوب درخشیده و انتظار داریم در این برهه از زمان و وجود مشکلات اقتصادی، تورم و مشکلات معیشتی، این نهاد انقلابی نیز همچون گذشته در عرصه های اقتصادی، اشتغال آفرینی، صنایع خودرویی، مسکن و … با بکارگیری نخبگان و ظرفیت‌های داخلی بیشتر فعالیت کند تا شاهد موفقیت‌های روز افزون کشورمان باشیم.

وی تاکید کرد: سپاه، منجی و حامی مظلومان جهان است و نماد پر صلابت و اقتدار آن که دشمنان اسلام همگی از نام او وحشت داشتند و دارند، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است که همه نقشه‌های اجانب را هم در داخل کشور و هم در منطقه خنثی کرده بود لذا دشمنان انقلاب و نظام ما که تحمل پیشرفت، اقتدار و تولیدات بروز سپاه در بخش های مختلف پدافندی، موشکی، تسلیحاتی، تجهیزات هوایی، زمینی، دریایی و همچنین رقابت با سپاه را ندارند، دست به ترور و حذف فیزیکی این دلاورمردان غیور می‌زنند اما بدانند که سپاه، نهالی تنومند و جریانی پویا است و نابودی ندارد.

این فعال سیاسی با اشاره به دستاوردهای قابل تقدیر سپاه پاسداران، تصریح کرد: سپاه در سه بخش نیروی زمینی، هوا فضا و دریایی با دستاوردهای عظیمی همچون تجهیزات جنگ الکترونیک، هواپیمای بدون سرنشین، بالگردهای هجومی، شناورهای شناسایی موشک زن، پهبادهای دوربرد رزمی، شناسایی و انتحاری، موشک‌های نقطه زن و انواع تسلیحات و تجهیزات پیشرفته جدید، خواب را از چشمان دشمنان گرفته است.

مقدم مطرح کرد: سپاه، خط مقدم مبارزه با فتنه گران و دشمنان داخلی و خارجی است و از همین رو دائما مورد تهاجمات روانی، تحریم و تروریستی خواندن توسط سران سلطه است.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: ولایتمداری، اخلاص، عملکرد جهادی و بسیجی وار، ایمان و اتکا به توان و تولید داخلی از رموز موفقیت عملی سپاه پاسداران است بطوریکه در همه بحران های کشور، سپاه خط شکن و جلودار بوده، لذا مسئولان و مدیران برای حل مشکلات کشور، رضایتمندی مردم و غلبه بر دشمنان و فتنه‌های روز باید این نیروهای خدوم و مومن و شهدای این جامعه بزرگ را الگوی خود قرار دهند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *